درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 21:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16881صفحه نخست » سه شنبه، 29 اردیبهشت 1394 - 19:21
فعالیت دفتر نمایندگی ۱۴۱ رسانه بین المللی در ایران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اداره کل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد، ۱۴۱ رسانه بین‌المللی دارای دفتر نمایندگی فعال در ایران هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اداره کل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد، ۱۴۱ رسانه بین‌المللی دارای دفتر نمایندگی فعال در ایران هستند.

به گزارش ایسنا، از مجموع 141 رسانه بین‌المللی، 76 رسانه در حوزه رادیو و تلویزیون‌های بین‌المللی و منطقه‌ای، 26 خبرگزاری بین‌المللی و منطقه‌ای، 26 نشریه بین‌المللی و منطقه‌ای، 10 موسسه عکس بین‌المللی و سه سایت خبری دارای دفتر نمایندگی در ایران هستند.

41 رسانه از مجموع 76 رسانه در حوزه رادیو و تلویزیون‌های بین‌المللی را موسسات رادیو و تلویزیون‌های اسلامی تشکیل می‌دهد که از آن جمله می‌توان به شبکه‌های تلویزیونی چون المنار، المیادین، آسیا، الاتجاه، الفرات، بلادی، العهد، الغدیر، المسار و السلام عراق، هلال، قدس، جم، اولوسال اشاره کرد.

همچنین شش رسانه در حوزه خبرگزاری‌های بین‌المللی و منطقه‌ای را خبرگزاری‌های اسلامی چون سانا سوریه، صدای افغان افغانستان، النخیل عراق و آزادگان قرقیزستان تشکیل می‌دهند و پنج نشریه از 26 نشریه بین‌المللی را نشریات اسلامی چون روزنامه سول ترکیه، روزنامه عمان، روزنامه الاتحاد امارات، السفیر لبنان و فردای سبز افغانستان شامل می شوند.

سه سایت خبری العهد و العربی جدید لبنان و «دات» مصر نیز دارای دفتر نمایندگی در کشورمان هستند.

از جمله رادیو و تلویزیون‌های مهم بین‌المللی که دارای دفتر نمایندگی در ایران هستند می‌توان به تلویزیون CCTV، فونیکس و رادیو

بین‌المللی چین، ZDF, RTL و ARD آلمان، ORF اتریش اشاره کرد.

همچنین تلویزیون‌های CBS ، ABC ،NBC و CNN آمریکا دارای خبرنگار و رابط خبری در تهران هستند.

بنابراین گزارش، خبرگزاری‌های بزرگ بین‌المللی AP، بلومبرگ و پلاتس آمریکا، AFP فرانسه، ایتارتاس روسیه، شین هوا چین، کیودو ژاپن و DPA آلمان و نشریات مهمی چون تایم، نیویورک تایمز، لس آنجلس تایمز و وال استریت ژورنال آمریکا، فایننشنال تایمز و الحیات انگلستان، یومیوری، آساهی، ماینیچی و نیکی ژاپن و ون هویی چین نیز دفتر نمایندگی در کشور دارند.

گتی ایمیجز، سیگما کوربیس و پلاریز ایمیجز آمریکا، سیپا و آباکا فرانسه، فرانت لاین استرالیا، پانوس پیکچرز و ایمپکت انگلستان، هوفت هلند و لیف آلمان 10 موسسه بین المللی عکس دارای دفتر نمایندگی در ایران را تشکیل می‌دهند.

تعداد 285 خبرنگار در رسانه های خارجی دارای دفتر نمایندگی در ایران مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد 193 نفر خبرنگار ایرانی و 92 نفر خبرنگاران غیر ایرانی شاغل در این رسانه ها هستند.

همچنین تعداد خبرنگاران زن شاغل در رسانه‌های خارجی دارای دفتر نمایندگی 40 و تعداد خبرنگاران مرد 245 نفر اعلام شده است.

در سال 1393 تعداد 650 خبرنگار خارجی با دریافت روادید مطبوعاتی برای پوشش رویدادهای داخلی کشور به اداره کل رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کرده اند.
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد