درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 05:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16785صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 27 اردیبهشت 1394 - 16:06
استاندار چهارمحال و بختیاری: روابط عمومی عنصر پیشرفت هر سازمانی است
استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی، روابط عمومی را عنصر پیشرفت هر سازمانی توصیف کرد.
  

استاندار چهارمحال و بختیاری: روابط عمومی عنصر پیشرفت هر سازمانی است


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در پیام قاسم سلیمانی دشتکی که به مناسبت 'روز ملی ارتباطات و روابط عمومی' صادر شده و نسخه ای از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی، جایگاه ویژه ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.

ادامه این پیام حاکیست: در عصر حاضر روابط عمومی ابزار دست مدیریت نیست؛ فلسفه مدیریت است و اگر ناکارآمد شود، مدیریت نیز فرسوده و ناکارآمد می شود.

در این پیام با اشاره به نقش روابط عمومی ها در تحقق شعار سال آمده است: این روابط عمومی است که می تواند در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به سال 'دولت و ملت، همدلی و همزبانی' مزین شده، با جاری ساختن روح روابط عمومی در کل سازمان که با ایستایی و سکون منافات دارد، زمینه تجلی این نام را در سراسر میهن اسلامی فراهم آورد.

در ادامه این پیام تصریح شده است: درهای سازمانها، ساعتی باز و ساعتی دیگر بسته می شود و این آغوش باز روابط عمومی هاست که همواره پذیرای اقشار مختلف جامعه بوده و لحظه به لحظه می تواند رسیدن به اهداف عالیه جامعه را دنبال کرده و روح و سرزندگی را در سازمان های کشورمان جاری سازد.

در پایان پیام استاندار چهارمحال و بختیاری آمده است: روز ارتباطات و روابط عمومی در نهایت فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با تقویت حضور مدیرانی دانایی محور و تحول طلب از یکسو و رعایت اخلاق حرفه ای در عملکرد خود و بها دادن روزافزون به نظام آزاد ارتباطات و اطلاعات از سویی دیگر تلاش کرده و جایگاه این حرفه را در جامعه آرمانخواه و اسلامی خود تثبیت نماییم.


منبع: ایرنا
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد