درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 19:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1678صفحه نخست » دوشنبه، 10 مهر 1391 - 02:12
4 قدم برای داشتن وبلاگی پربازدید
  

یکی از رایج ترین شکایاتی که از وبلاگ نویسان شنیده می شود این واقعیت است که با وجود تلاش زیادی که می کنند نمی توانند وبلاگ خود را حتی با آپدیت روزانه رشد دهند.

 

یکی از رایج ترین شکایاتی که از وبلاگ نویسان شنیده می شود این واقعیت است که با وجود تلاش زیادی که می کنند نمی توانند وبلاگ خود را حتی با آپدیت روزانه رشد دهند. این موضوع در روزهای اول مشکل تر است زیرا شما مجبورید به سختی کار کنید در حالی که نسبت به بدست آوردن نتیجه اطمینان ندارید.
اگر شما هم در یک موقعیت مشابه قرار دارید، در اینجا یک استراتژی ساده بیان می شود که قطعا در بهینه سازی وبلاگ شما وافزایش ترافیک آن موثر خواهد بود و برای شما بیش از 1000 بازدید روزانه به ارمغان می آورد. در واقع حتی اگر شما در حاضر بیش از این تعداد بازدید دارید این استراتژی برای رسیدن به یک سطح مطلوب از بازدید می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.
فقط مطمئن شوید که روزانه 2:30 ساعت زمان که برای اجرای این 4 مرحله ، برنامه ریزی شده صرف می کنید. بدیهی است که در صورتی که زمان بیشتری را به این کار اختصاص دهید نتیجه به مراتب بهتری خواهید گرفت . زمان کار کردن بر روی هر مرحله متناسب با آن تغییر خواهد کرد .

 

قدم اول : مقالات کُشنده (یک ساعت) :
یک ساعت زمان برای اندیشیدن، تحقیق و نوشتن مقالات کشنده صرف کنید. (مقالات کشنده همچنین مقالات پایه ، مقالات طعمه لینک و ... نیز نامیده می شود)
توجه داشته باشید که هدف شما این است که در هفته یک مقاله کشنده ارائه کنید در صورتی که ممکن است این امر در هر 15 روز یکبار هم ممکن نباشد. بنابراین یک ساعتی که شما هر روز صرف خواهید کرد به این مسئله اختصاص خواهد یافت. به عبارت دیگر تهیه مقالات کشنده بین 5 تا 10 ساعت زمان نیاز دارد.
اگر شما با این اصطلاح آشنا نیستید باید بدانید که مقالات کشنده چیزی بیشتر از یک مقاله طولانی و ساخت یافته است که هدفش ارائه مقدار زیادی از اطلاعات به بازدیدکنندگان بالقوه است.
به عنوان مثال اگر شما یک وبلاگ طراحی وب دارید ، می توانید مقاله ای را با این عنوان تهیه کنید : "100 منبع رایگان برای طراحان وب"
در زیر تعدادی پیشنهاد برای مقالات کشنده ارائه شده است :
• تهیه یک لیست بزرگ از منابع
• نوشتن یک دستورالعمل گام به گام برای آموزش یک موضوع خاص
• یافتن یک راه حل برای یک مشکل رایج در حرفه یا تخصص تان و نوشتن درباره آن
• نوشتن یک تحلیل عمیق روی موضوعی که افراد در مورد آن سطحی سخن می گویند
وقتی که بازدیدکنندگان با مقاله کشنده شما رو به رو می شوند شما از آنها واکنش هایی به شرح زیر خواهید دید :
"این مقاله واقعا عالیست ! بهتر آن را بوک مارک کنم یا بهتر است آن را در سایت یا اکانت فیسبوکم به اشتراک بگذارم تا خوانندگان و دوستانم در مورد این موضوع بیشتر بدانند."

 

قدم دوم : شبکه (30 دقیقه در روز)
شبکه یکی از ضروریات است به ویژه زمانی که شما هنوز در اول راهید. 30 دقیقه ای که به این موضوع اختصاص می دهید باید بین موارد زیر تقسیم شود :
• کامنت گذاشتن در وبلاگ های دیگر در حوزه خودتان
• لینک دادن به پست سایر وبلاگ ها در حوزه تخصص تان
• تعامل با سایر وبلاگ نویسان از طریق ایمیل ، فیسبوک و ...
به یاد داشته باشید که هدف شما ایجاد یک ارتباط واقعی است، بنابراین صرفا به این دلیل که فکر میکنید ارتباط با افراد می تواند وبلاگ شما را ارتقا دهد به آنها نزدیک نشوید. به آنها نزدیک شوید به این دلیل که شما به کار آنها احترام می گذارید و معتقدید که با هم بهتر رشد می کنید.

 

قدم سوم : ترویج (30 دقیقه در روز)
اولین فعالیت در این مرحله ترویج مقالات کشنده است. بعد انتشار مقاله روی وبلاگ از هر راهی که می توانید آن را ترویج دهید . به عنوان مثال :
• انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی
• به اشتراک گذاشتن مقاله با وبلاگ نویسان و صاحبان وب سایت ها در حوزه مرتبط
• امکان به اشتراک گذاری مقاله برای بازدید کنندگان
• امکان بوک مارک کردن مقاله برای بازدید کنندگان
• ارسال مطلب در مورد مقاله در انجمن ها و گروه های خبری آنلاین
اگر از این 30 دقیقه زمانی باقی ماند آن را صرف بهینه سازی وبلاگ ، بازاریابی شبکه های اجتماعی و فعالیت هایی برای ارتقای وبلاگ از همه جوانب کنید. این فعالیت ها می توانند شامل جستجوی کلمات کلیدی برای ارتقای وبلاگ در فیسبوک یا نوشتن پست مهمان برای سایر وبلاگ ها باشد.

 

قدم چهارم : پست های عادی (30 دقیقه در روز)
درست مثل یک انسان که فقط با نان نمی تواند زنده بماند یک وبلاگ هم تنها با مقالات کشنده نمی تواند زنده بماند. پستهای عادی مقالاتی هستند که شما در بین مقالات کشنده منتشر خواهید کرد. به طور مثال شما می توانید هر دوشنبه یک مقاله کشنده منتشر کنید و مقالات عادی را در روزهای پنج شنبه یا جمعه منتشر کنید.

در اینجا ایده هایی را برای مقالات عادی پیشنهاد می کنیم :
• لینک کردن یک پست به یک مقاله در یک وبلاگ دیگر و نظر شما در مورد این موضوع
• یک پست اطلاع رسانی در مورد اخبار حوزه تخصص تان برای مطلع نمون خوانندگان
• یک پست پرسشی که سوالی را در آن با هدف ایجاد بحث بین خوانندگان مطرح می کنید
• یک پست برجسته در مورد یک منبع جدید یا یک ترفند مفید که شما آن را کشف کردید.
در حالی که مقالات کشنده برای بهینه سازی وبلاگ و جذب خوانندگان جدید ضروری هستند ، پست های عادی در مطالبتان تنوع ایجاد می کنند و خوانندگان شما را همواره درگیر نگه می دارند.

منبع: ملت ایران

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد