درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 05:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16764صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 27 اردیبهشت 1394 - 11:28
امام جمعه بافق:
شعار نوروزی مقام معظم رهبری با ایفای نقش روابط عمومی ها محقق می شود.
امام جمعه بافق به بخشی از پیام نوروزی مقام عظمای ولایت اشاره کرد و گفت: همدلی و همزبانی با ایفای نقش برجسته روابط عمومی ها در جامعه بهتر محقق می شود.
  

شعار نوروزی مقام معظم رهبری با ایفای نقش روابط عمومی ها محقق می شود.


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، حجت الاسلا سیدجواد سلیمانی افزود: هر سال مقام معظم رهبری با تدبیر، اندیشه و دور اندیشی منحصر به فرد خود در پیام نوروزی نام سال را اعلام می کنند.

امام جمعه بافق گفت: تحقق شعار سال و رسیدن به اهداف آن، خرد جمعی و تلاش همگانی را می طلبد که روابط عمومی ها مهم ترین و ارزشمندترین هنر تکریم ارباب رجوع و تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب را دارند.

وی توجه به ارزش روابط عمومی را یادآور شد و بیان کرد: اگر به این ارزش توجه داشته باشیم می بینیم که همه مدیران خواه و ناخواه به دنبال این هستند که روابط عمومی فعال و قوی و دارای جایگاهی بلند داشته باشند تا به اهداف سازمان متبوع خویش بهتر و زودتر نائل آیند.

امام جمعه بافق راه دیگر برای انتقال و ابراز مکنونات قلبی را قلم عنوان و خاطرنشان کرد: خداوند در به کارگیری قلم و زبان معلم انسان است و چون روابط عمومی دارای هر دو ابزار می باشد این خود نشان دهنده اهمیت اصل روابط عمومی و نقش سازنده آن در اجتماع است.

سلیمانی، روابط عمومی ها را زبان، چهره، بیان و قلم ادارات توصیف و اظهار کرد: روابط عمومی ها انعکاس دهنده خدمات واقعی ادارات، سازمان ها و نهادها برای جامعه و همچنین منعکس کننده خوبی برای افکار، ایده ها، خدمات و کارهای مثبت سازمان ها و نهادها متبوع هستند.

امام جمعه بافق با بیان اینکه روابط عمومی برای تمام موجوداتی که زندگی جمعی دارند به عنوان یک نیاز مطرح است گفت: چون انسان بیش از همه موجودات عالم در قالب جامعه حرکت و زندگی می کند روابط عمومی برای او از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

این روحانی با اشاره به اینکه زبان و قلم شخصیت انسان را تنظیم و نمایان می کند تصریح کرد: هویت اداره ها در روابط عمومی آنها متجلی می شود و اگر این هویت را روابط عمومی به اداره ندهد آن اداره نقص دارد.

امام جمعه بافق تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های را در استان یزد ضروری دانست و افزود: داشتن یک تشکیلات و ساختار واحدی که به شکل انجمن از منافع و حیثیت روابط عمومی ها دفاع کندلازم به نظر می رسد.

سلیمانی بر آموزش مدیران و کارکنان روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: هر قدر سطح آگاهی و علمی کارکنان این نهاد افزایش پیدا کند موجب ارتقا بیشتر سازمان و ارئه خدمات بیشتر به مردم و رعایت تکریم ارباب رجوع خواهد شد.

بافق با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلومتری یزد قرار دارد.


منبع: ایرنا
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد