درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 17:27   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16677صفحه نخست » سه شنبه، 22 اردیبهشت 1394 - 15:25
اگر می‌خواهید روزنامه‌نگار موفقی شوید خاطرات کاری‌تان را یادداشت کنید
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاد ممتاز ارتباطات دانشگاه ایالتی سان فرانسیسکو در نشست علمی که در سالن همایش دانشکده خبر برگزار شد، با هر پرسش‌ دانشجویان به وجد می‌آمد و بارها در بین سخنانش اعلام می‌کرد، هر کس سوالی دارد مطرح کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاد ممتاز ارتباطات دانشگاه ایالتی سان فرانسیسکو در نشست علمی که در سالن همایش دانشکده خبر برگزار شد، با هر پرسش‌ دانشجویان به وجد می‌آمد و بارها در بین سخنانش اعلام می‌کرد، هر کس سوالی دارد مطرح کند.

 

به گزارش خبرنگار بخش رسانه ایسنا‌، پروفسور آرتور آسابرگر عصر دوشنبه - 21 اردیبهشت ماه - در جمع دانشجویان خبرنگاری و روابط عمومی «دانشکده خبر»، درباره‌ی میزان مصرف رسانه‌ای مردم‌ آمریکا و موقعیت کاری فارغ‌التحصیلان ارتباطات این کشور سخن گفت.

 

او درباره‌ی میزان مصرف رسانه‌های مردم آمریکا بیان کرد: مردم آمریکا روزانه هشت ساعت به صفحه‌های رسانه‌ای از جمله کامپیوتر‌، تلویزیون‌، آی پد و ... نگاه می‌کنند که مجموع پنج ساعت و نیم آن مربوط به تماشای تلویزیون‌، یک ساعت کامپیوتر و دو ساعت و 45 دقیقه رادیو است.

 

این استاد دانشگاه همچنین اظهار کرد: از 50 نفر دانشجوی رشته‌ی ارتباطات که در آمریکا فارغ‌التحصیل می‌شوند تنها برای یک نفر موقعیت شغلی وجود دارد. در دانشگاه‌های آمریکا، دانشجویان را بیشتر برای بخش‌های خبری تلویزیون تربیت می‌کنند.

 

آسابرگر خطاب به دانشجویان تاکید کرد: اگر می‌خواهید روزنامه‌نگار موفقی شوید خاطرات کاری‌تان را یادداشت کنید.

 

او همچنین درباره نحوه‌ی پرسش یک روزنامه‌نگار گفت: پرسش در خبرنگاری یا روزنامه‌نگاری یکی از کارهای مهم است. بسیاری از روزنامه‌نگاران جنگ جان خودشان را برای پرسش‌هایی که مطرح کرده‌اند از دست داده‌اند.

 

این استاد مطرح ارتباطات که بیش از 70 کتاب درسی و تحلیلی در حوزه‌های گوناگون نوشته است، اظهار کرد: استادان رشته ارتباطات در آمریکا کتاب‌ها را یک ماه قبل از شروع ترم مطالعه و در دانشگاه تدریس می‌کنند؛ به این واسطه دانشجویان موظف هستند کتاب‌هایم را بخرند.

 

از جمله کتاب‌های آرتور آسا برگر روش‌های پژوهش در رسانه‌ها، نقد نظام تبلیغاتی در جهان سرمایه‌داری، توریسم، جامعه‌شناسی، مطالعات فرهنگی و زندگی روزمره، فرهنگ مردم‌پسند، نگارش علمی و نظریه‌های ارتباطات است و پژوهشگران بین‌المللی بیش از 5000 بار به آثار وی ارجاع علمی داده‌اند.

 

وی در ضمن یک کاریکاتوریست و رمان‌نویس برجسته است که می‌توان گفت پایه‌گذار ژانر علمی در رمان و داستان‌های علمی محسوب می‌شود.

 

پروفسور برگر به دعوت مرکز پژوهشی سیاست‌های فضای مجازی دانشگاه تهران، کرسی یونسکو فرهنگ و فضای مجازی، دوفضایی شدن جهان و انجمن ایرانی مطالعات جهان با حمایت بنیاد ملی نخبگان به ایران سفر کرده است.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد