درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16559صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 15 اردیبهشت 1394 - 13:40
راه‌اندازی «تلفن گویا» در نمایشگاه کتاب تهران
مدیر کمیته روابط عمومی نمایشگاه کتاب تهران گفت: برای دومین سال متوالی در تاریخ برگزاری نمایشگاه کتاب تهران 20 خط تلفن گویا برای اطلاع‌رسانی بهتر، سریعتر و آسانتر نمایشگاه کتاب تهران راه‌اندازی خواهد شد
  

راه‌اندازی «تلفن گویا» در نمایشگاه کتاب تهران

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، به نقل از ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، سیدمهدی جعفری، مدیر کمیته روابط عمومی نمایشگاه کتاب تهران با اعلام این خبر گفت: برای دومین سال متوالی در تاریخ برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، 20 خط تلفن گویا با هدف اطلاع‌رسانی بهتر، سریع‌تر و آسانتر راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: این 20 خط تلفن با همکاری 10 اپراتور در تمام ساعات کار نمایشگاه یعنی از 10 صبح تا 8 شب آماده پاسخگویی به علاقه‌مندان حاضر در نمایشگاه و استفاده از ظرفیت‌های موجود در آن است. البته در بخش اطلاعات کلی مربوط به نمایشگاه، این خط به صورت شبانه‌روزی فعال است.

جعفری با اشاره به دیگر فعالیت‌های این بخش گفت: تلفن گویای نمایشگاه کتاب تهران در ساعات بازدید، برنامه‌های هر روز نمایشگاه، نشست‌های تخصصی سراهای مختلف نمایشگاه، اطلاعات کتاب‌های عرضه شده در این دوره را به بازدید‌کنندگان اعلام می‌کند.

به گفته مدیر کمیته روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، تلفن گویای نمایشگاه کتاب همچنین امکان ارتباط تلفنی با رییس نمایشگاه را برای عموم مردم و بازدیدکنندگان از آن، میسر می‌کند.

وی گفت: امکان برقراری تماس با این خطوط تلفن گویا از طریق تماس با شماره آن 62953 فراهم می‌شود و از روز 16 اردیبهشت تا پایان نمایشگاه کتاب تهران در دسترس بازدیدکنندگان قرار خواهد داشت.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌و‌گو با جهان» از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی رحمة الله علیه برگزار می‌شود.


منبع: رسا
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد