درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 17:04   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16546صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 14 اردیبهشت 1394 - 14:25
مشاور فرهنگی و رسانه ای و مدیر روابط عمومی شرکت غله منطقه 2 کشور منصوب شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فریدون امیریان به عنوان مشاور فرهنگی و رسانه ای مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور (مازندران ، سمنان و گلستان) منصوب شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فریدون امیریان به عنوان مشاور فرهنگی و رسانه ای مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور (مازندران ، سمنان و گلستان) منصوب شد.

به گزارش شارا از آریا دفتر مازندران در ساری، طی حکمی ازرئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 فریدون امیریان به عنوان مشاور فرهنگی و رسانه ای مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور (مازندران ، سمنان و گلستان) منصوب شد.

رمضانعلی ملک در بخشی از این حکم آورده است : با عنایت به تعهد ، حسن سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی ، بموجب این حکم به عنوان مشاور فرهنگی و رسانه ای مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 منصوب می شوید.

ملک در بخش دیگری از این حکم اظهار داشت: امید است با استعانت از خداوند متعال در ظل توجهاتحضرت بقیه ا... الاعظم (عج) و با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست ها و خط و مشی های دولت تدبیر و امید ، با بهره گیری از ظرفیت های ممکن و با برنامه ریزی های فرهنگی ، اجتماعی و اطلاع رسانی و تعامل هرچه بیشتر با اصحاب رسانه و ارباب جراید در جهت توسعه و تحقق همه جانبه آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف عالیه شرکت موفق و کوشا باشید.

خاطرنشان می شود فریدون امیریان از سال 75 فعالیت رسانه ای خود را به عنوان دبیر سرویس فرهنگ و ادب هفته نامه هراز آغاز کرد و در طول این سالها به عنوان دبیر و سردبیر نشریات فعالیت رسانه ای مستمر و گسترده ای داشته است و در حال حاضر نیز با حکم دکتر بزرگمهر مشاور وزیر صنعت ، معدن و تجارت به عنوان سرپرست روزنامه گسترش صمت (صنعت ، معدن و تجارت) در استان مازندران می باشد. همچنین مشاور معاون وزیر بازرگانی در طرح هدفمندسازی یارانه ها و رئیس روابط عمومی منطقه یک وزارت صنعت ، معدن و تجارت شامل استانهای (تهران، مازندران، سمنان، گلستان، قزوین، البرز و گیلان) و مشاور و مدیر روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت و جوان نمونه دستگاههای اجرایی استان مازندران در سال 91 و دبیر هیات مدیره شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور از سال 85 تا 90 جزء برخی از سوابق کاری امیریان می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد