درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 4 خرداد 1403 - 02:40   

هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.

  هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.


ادامه ادامه مطلب یک

رشد قارچی کارخانه‌های کاغذ؛ علم در معرض خطر!

  رشد قارچی کارخانه‌های کاغذ؛ علم در معرض خطر!


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق

  افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تصمیمات بازاریابی "احمقانه" را می‌توان با تئوری سودمندی توضیح داد
  چگونه یک طرح کسب‌وکار اساسی بنویسیم
  درس‌هایی از نقل قول الیور وندل هلمز برای روابط‌عمومی: خطرات بدفهمی در روابط‌عمومی
  مرکز تحقیقات پیو: اینترنت در حال ناپدید شدن است
  رشد قارچی کارخانه‌های کاغذ؛ علم در معرض خطر!
  هوش مصنوعی گوگل: نمایش تبلیغات را در کادرهای خلاصه نتایج جستجو خود آغاز می‌کند
  سام آلتمن چه کسی است؟ نگاهی به درون مردی که پشت پرده اوپن‌ای‌آی است
  هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.
  5 استراتژی برای بهبود سلامت روان در محل کار
  دیپ‌فیک و فیک: بررسی تفاوت‌ها و شباهت‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16494صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 7 اردیبهشت 1394 - 13:55
ضرورت برنامه‌ریزی مسئولان برای ارتقای رشته روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ضرورت برنامه‌ریزی مسئولان برای ارتقای رشته روابط عمومی در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی همایش دانشگاهی و دانشجویی هفته روابط عمومی ایران بررسی شد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ضرورت برنامه‌ریزی مسئولان برای ارتقای رشته روابط عمومی در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی همایش دانشگاهی و دانشجویی هفته روابط عمومی ایران بررسی شد.

به گزارش شارا از خبرگزاری فارس، پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی همایش دانشگاهی و دانشجویی هفته روابط عمومی ایران با حضور محمد صادق افراسیابی؛ دبیر همایش و مدیر گروه علمی تخصصی روابط عمومی دانشکده خبر، مجید رفیعی مدرس دانشگاه و سردبیر همشهری جوان، ابوالفضل جنگی مدرس دانشگاه و مشاور فرهنگی ایران‌خودرو، رضا نامی؛ عضو گروه مدیریت روزنامه خراسان و هیات رئیسه مجمع هنرمندان خراسانی و تعدادی از اساتید و نخبگان دانشگاه‌های کشور در رشته روابط عمومی برگزار شد.

محمد صادق افراسیابی در این نشست گفت: با برنامه ریزی انجام شده روز 30 اردیبهشت ماه شاهد حضور نمایندگانی از دانشجویان، اساتید، مدیران گروه‌های ارتباطات و روابط عمومی و روسای دانشکده‌های مرتبط با رشته روابط عمومی در هم اندیشی «روابط عمومی و دانشگاه؛ گفت‌و‌گو و همدلی» خواهیم بود و گفت‌وگو، همدلی و همزبانی میان دانشجویان و مسئولان دانشگاه به معنای واقعی شکل خواهد گرفت.

وی افزود: همان طور که مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود اشاره داشتند دولت، کارگزار ملت، و ملت کارفرمای دولت است و هر چه همکاری دولت و ملت بیشتر باشد، کارها بهتر پیش خواهد رفت. بنابراین لازم است در عرصه رشته روابط عمومی هم اجازه دهیم سخن دانشجویان با حضور اساتید و مسئولان دانشگاه‌ها شنیده شود و مسئولان دانشگاه‌ها برای ارتقای سطح کمی و کیفی رشته روابط عمومی و حل دغدغه‌های فعلی دانشجویان برنامه ریزی کنند.

در ادامه محمد رضا پارسیان؛ رئیس انجمن علمی دانشجویان روابط عمومی و قائم مقام دبیر همایش از فراهم شدن امکان حضور برخی از مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در هم اندیشی «روابط عمومی و دانشگاه؛ گفت‌وگو و همدلی» خبر داد و تاکید کرد: شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های جمعی اخبار هم اندیشی را به صورت مستقیم و زنده پخش خواهند کرد و ما در تلاش هستیم تا نظرات سایر دانشجویانی که از طریق فضای مجازی اخبار نشست را پیگیری می‌کنند جمع آوری کرده و دغدغه‌های دانشجویان سراسر کشور را در این هم اندیشی مطرح کنیم.

عباس محسنی نسب؛ دبیر انجمن دانشجویی روابط عمومی و مسئول کمیته اجرایی همایش نیز خاطر نشان ساخت: شرکت کنندگان در هم اندیشی باید بخشی از اجرا را عهده‌دار باشند و فقط تماشاچی نباشند. برای تحقق این هدف می‌شود با ایجاد چند کارگاه جانبی در هم اندیشی راجع به موضوعات مختلف گفت و گو به معنای واقعی را ایجاد کرد.

حنیف غفاری؛ مدرس دانشگاه و دبیر شورای اطلاع رسانی همایش نیز گفت: پوشش رسانه‌ای هم اندیشی کمتر از برگزاری اصل هم اندیشی نیست. در حوزه رسانه باید ظرفیت‌هایی را که فکر می‌کنیم قابلیت فعال شدن دارند را پیدا کرده و فورا آنها را به عینیت برسانیم. پس از این مرحله باید نظام گردش اخبار را به گونه‌ای طراحی کنیم که از هر رویداد اخبار متفاوتی در اختیار رسانه‌ها قرار داده شود و هر رسانه در انتخاب خبر متناسب با سیاست‌های خود بتواند کاملا آزادانه عمل کند.

وی با ارائه گزارشی از روند فعالیت شورای اطلاع رسانی در یک ماه گذشته تاکید کرد: اکنون تعامل با رسانه‌های جمعی مناسب است اما نباید تنها به پوشش خبری اکتفا کرد بلکه باید از ظرفیت‌های تولید محتوا در قالب تولید فیلم‌های کوتاه و جذاب از روند برگزاری جلسات و نشست‌های هم اندیشی در شبکه‌های اجتماعی موبایلی بهره برداری کرد.

محمد هدایتی؛ مشاور توسعه و برنامه ریزی همایش ضمن اعلام موافقت با سخنان دبیر شورای اطلاع رسانی همایش گفت: هر چند پوشش اخبار مناسب بوده است اما موضوع روابط عمومی یکی از دغدغه‌های جدی رسانه‌های جمعی است که می‌تواند به شکل مناسب تری برجسته شود و از رسانه‌های جمعی درخواست شود که دغدغه‌های خودشان را در طول برگزاری همایش با هدف اصلاح شیوه ارتباط گیری دستگاه‌های اجرایی با رسانه های جمعی بیان کنند.

در پایان جلسه مجید رفیعی؛ مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی و سردبیر همشهری جوان تاکید کرد: باید در این همایش ظرفیت‌های مکتوب و غیر مکتوب در حوزه اطلاع رسانی مشخص شود و طوری برنامه ریزی شود که از تمامی ظرفیت‌ها بدون چشم داشت به خط و خطوط سیاسی استفاده شود چرا که فعالیت دانشگاهی آن هم در حوزه روابط عمومی موضوعی فراتر از هر گونه فعالیت سیاسی و جناح بندی‌های مرسوم است.

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مرکز تحقیقات پیو: اینترنت در حال ناپدید شدن است


  5 استراتژی برای بهبود سلامت روان در محل کار


  دیپ‌فیک و فیک: بررسی تفاوت‌ها و شباهت‌ها


  درس‌هایی از نقل قول مارتین لوتر کینگ برای روابط‌عمومی: ترس از تغییر، مانعی برای پیشرفت در روابط‌عمومی


  هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.


  چگونه یک طرح کسب‌وکار اساسی بنویسیم


  درس‌هایی از نقل قول الیور وندل هلمز برای روابط‌عمومی: خطرات بدفهمی در روابط‌عمومی


  تصمیمات بازاریابی "احمقانه" را می‌توان با تئوری سودمندی توضیح داد


  هوش مصنوعی گوگل: نمایش تبلیغات را در کادرهای خلاصه نتایج جستجو خود آغاز می‌کند


  سام آلتمن چه کسی است؟ نگاهی به درون مردی که پشت پرده اوپن‌ای‌آی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد