درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16488صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 7 اردیبهشت 1394 - 06:54
اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شیروان مشخص شدند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با برگزاری انتخاباتی با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه‌های شیروان، اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شیروان انتخاب و مشخص شدند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با برگزاری انتخاباتی با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه‌های شیروان، اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شیروان انتخاب و مشخص شدند.

به گزارش شارا از خبرگزاری فارس از شیروان، فرماندار شیروان عصر امروز در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شیروان اظهار کرد: اصلاح‌گری از نقد حاصل می‌شود و روابط عمومی موفق آن است که نقد را تشویق کند و به وسیله آن نقاط ضعف را پیدا کند.

عباسعلی صفایی با اشاره به وظایف روابط عمومی‌ها افزود: وجود اندیشه روابط عمومی در ذهن مدیران، وجود هنر، ایجاد و برقراری گفتمان و مهیا بودن، فن و ابزارهای فنی، حاکم بودن اندیشه‌های انسان‌مداری، مشارکت‌گرایی و اطلاع‌رسانی شفاف به مردم از عناصر ضروری و الزامی برای روابط عمومی موفق است.

وی گفت: برای اطلاع‌رسانی شفاف به مردم و جلب مشارکت عمومی مهم‌ترین ابزار رسانه‌های گروهی به ویژه خبرنگاران و مطبوعات هستند.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شیروان با بیان اینکه مطبوعات پل ارتباطی نیرومند و پر ارزش برای مردم محسوب می‌شوند، اظهار کرد: دو رکن جامعه مدنی و توسعه، مطبوعات و روابط عمومی‌ها هستند که مهندسی افکار عمومی را بر عهده دارند.

صفایی در تعریف از روابط عمومی و ضرورت آن در جامعه توسعه یافته، افزود: اگر دولت‌ها و جامعه توسعه یافته باشند و مردم را صاحب حق بدانند، یعنی به مردم‌سالاری دینی معتقد باشیم، نیازمند روابط عمومی هستیم بنابراین مسئولان روابط عمومی‌ها باید پاسخگوی پرسش‌های خبرنگاران باشند.

در این نشست حسن بیابانی از فرمانداری به عنوان دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شیروان، احمد ساجدی از دانشگاه آزاد اسلامی، ابراهیم عباس‌پور از فرهنگ و ارشاد اسلامی، رجبعلی ابراهیمیان از آموزش و پرورش، حامد مسعودی‌فر از عشایری و فرنوش راهدار از میراث فرهنگی، به عنوان اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شیروان انتخاب شدند.

به گزارش، در پایان احکام خود را از فرماندار و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شیروان دریافت کردند.

در این نشست مقرر شد نشست شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شهرستان شیروان به طور منظم برگزار شود.

همچنین همایش روابط عمومی ادارات و اصحاب رسانه شیروان در 27 اردیبهشت به مناسبت روز ارتباطات در شیروان برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد