درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 20:01   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16446صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 3 اردیبهشت 1394 - 18:15
تولیدات رسانه ای روابط عمومی ها باید تصویر واقعی زن ایرانی را به جامعه نشان دهد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد با اشاره به اهمیت تولیدات رسانه ای در روابط عمومی ها گفت: شایسته است روابط عمومی ها در انعکاس مطالب خود به گونه ای عمل کنند تا تصویر واقعی زن ایرانی به جامعه نشان داده شود.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد با اشاره به اهمیت تولیدات رسانه ای در روابط عمومی ها گفت: شایسته است روابط عمومی ها در انعکاس مطالب خود به گونه ای عمل کنند تا تصویر واقعی زن ایرانی به جامعه نشان داده شود.

به گزارش شارا از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ظهر چهارشنبه 2 اردیبهشت ماه نشست تجلیل از بانوان فعال روابط عمومی ها و رسانه های گروهی استان یزد با حضور مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد درتالار فرهنگیان برگزارشد.


در این نشست که فعالان زن در عرصه روابط عمومی و رسانه حضور داشتند، مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد نقطه اشتراک روابط عمومی ها و رسانه ها را اطلاع رسانی دانست و افزود: افرادی که در حوزه روابط عمومی یا رسانه فعالیت می کنند به واسطه نگاه خاصی که به مسایل دارند و زاویه دید متفاوتشان، انسان های ویژه ای هستند و از قدرت تحلیل بالایی نسبت به مسائل برخوردارند.


داود پاک طینت در ادامه با اشاره به توانایی که رسانه ها در بازنمایی وقایع دارند گفت: بانوان فعال در عرصه روابط عمومی ها و رسانه ها باید توانایی های یک زن ایرانی را به عنوان همسری وفادار، مادری فداکار، دختری مهربان و خواهری دلسوز به جامعه معرفی کنند.


وی ضمن تبیین نقش رسانه ها در بازنمایی فعالیت های بخش های مختلف یک سازمان گفت: محتواهای تولیدی روابط عمومی ها در خصوص نقش و فعالیت بانوان، باید به گونه ای باشد که تصویر واقعی بانوان استان را نشان دهد.


گفتنی است در ادامه این مراسم مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد به سوالات حاضرین در جلسه پاسخ گفت و در پایان با اهدای لوح تقدیر از بانوان فعال در عرصه روابط عمومی ها و رسانه های مکتوب و مجازی استان تجلیل گردید.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد