درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 19:31   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16446صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 3 اردیبهشت 1394 - 18:15
تولیدات رسانه ای روابط عمومی ها باید تصویر واقعی زن ایرانی را به جامعه نشان دهد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد با اشاره به اهمیت تولیدات رسانه ای در روابط عمومی ها گفت: شایسته است روابط عمومی ها در انعکاس مطالب خود به گونه ای عمل کنند تا تصویر واقعی زن ایرانی به جامعه نشان داده شود.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد با اشاره به اهمیت تولیدات رسانه ای در روابط عمومی ها گفت: شایسته است روابط عمومی ها در انعکاس مطالب خود به گونه ای عمل کنند تا تصویر واقعی زن ایرانی به جامعه نشان داده شود.

به گزارش شارا از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ظهر چهارشنبه 2 اردیبهشت ماه نشست تجلیل از بانوان فعال روابط عمومی ها و رسانه های گروهی استان یزد با حضور مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد درتالار فرهنگیان برگزارشد.


در این نشست که فعالان زن در عرصه روابط عمومی و رسانه حضور داشتند، مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد نقطه اشتراک روابط عمومی ها و رسانه ها را اطلاع رسانی دانست و افزود: افرادی که در حوزه روابط عمومی یا رسانه فعالیت می کنند به واسطه نگاه خاصی که به مسایل دارند و زاویه دید متفاوتشان، انسان های ویژه ای هستند و از قدرت تحلیل بالایی نسبت به مسائل برخوردارند.


داود پاک طینت در ادامه با اشاره به توانایی که رسانه ها در بازنمایی وقایع دارند گفت: بانوان فعال در عرصه روابط عمومی ها و رسانه ها باید توانایی های یک زن ایرانی را به عنوان همسری وفادار، مادری فداکار، دختری مهربان و خواهری دلسوز به جامعه معرفی کنند.


وی ضمن تبیین نقش رسانه ها در بازنمایی فعالیت های بخش های مختلف یک سازمان گفت: محتواهای تولیدی روابط عمومی ها در خصوص نقش و فعالیت بانوان، باید به گونه ای باشد که تصویر واقعی بانوان استان را نشان دهد.


گفتنی است در ادامه این مراسم مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد به سوالات حاضرین در جلسه پاسخ گفت و در پایان با اهدای لوح تقدیر از بانوان فعال در عرصه روابط عمومی ها و رسانه های مکتوب و مجازی استان تجلیل گردید.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد