درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 10:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - در اینجا دلیل این است که بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16437صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 2 اردیبهشت 1394 - 22:59
روابط‌عمومی‌ها از صداوسیما حذف شدند
نویسنده: محمدصادق عابدینی - با اعلام ساختار جدید شبکه‌های تلویزیونی و حذف برخی از مدیریت‌ها از شبکه‌ها، مشاهده می‌شود که اکثر شبکه‌ها در تعریف جدید اداری، روابط عمومی را حذف کرده‌اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با اعلام ساختار جدید شبکه‌های تلویزیونی و حذف برخی از مدیریت‌ها از شبکه‌ها، مشاهده می‌شود که اکثر شبکه‌ها در تعریف جدید اداری، روابط‌عمومی را حذف کرده‌اند.


در پی ایجاد تحول در سازمان صداو‌سیما، بعد از ادغام و حذف چند شبکه در رادیو و تلویزیون این بار نوبت به دگرگونی در ساختار اداری و نیروی انسانی شبکه‌های تلویزیونی رسیده است. در این راستا چند شبکه با اعلام ساختار اداری جدید، رسماً با بسیاری از مدیران خود خداحافظی کرده و پست‌های اداری بسیاری حذف شده‌اند. اما نکته قابل توجه در این تغییرات حذف روابط عمومی‌ها است.

 

گویا برنامه‌ریزان جدید سازمان اعتقادی به عملکرد اطلاع‌رسانی و آگاهی دادن از عملکرد سازمان نداشته و در همین راستا شروع به حذف روابط‌عمومی‌ها کرده‌اند. این در حالی است که تا پیش از این، عملکرد هر شبکه توسط روابط‌عمومی آن اعلام شده و ارتباط مخاطبان صداوسیما با شبکه‌های تلویزیونی از طریق روابط‌عمومی‌ها سامان داده می‌شد.

 

 با حذف یکباره روابط‌عمومی از بزرگ‌ترین رسانه کشور، این سؤال پیش می‌آید که فعالیت‌های شبانه‌روزی صداوسیما از چه طریقی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت؟ بینندگان چطور نظرات خود را به سازمان منتقل می‌کنند و شبکه‌ها چطور پاسخگوی سؤالات بینندگان که سرمایه‌های اصلی شبکه‌ها هستند، خواهد بود. در عصر رسانه‌ها که ارتباطات جایگاه اول را در موفقیت پیدا کرده است، حذف روابط‌عمومی آن هم از ساختار یک رسانه، چه معنایی خواهد داشت؟!
منبع: روزنامه جوان
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد