درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16428صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 2 اردیبهشت 1394 - 11:19
معاون سیاسی امنیتی استان لرستان: رسانه ها رکن مهمی در تقویت سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی هستند
برای افزایش اعتماد عمومی از همه ظرفیت ها باید استفاده کرد و رسانه ها رکن بسیار مهمی در امر تقویت سرمایه اجتماعی و افزایش اعتماد عمومی هستند و مدیران می بایست از این ظرفیت استفاده لازم را انجام داده و ارتباط متقابل و سازنده ای با رسانه ها داشته باشند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: برای افزایش اعتماد عمومی از همه ظرفیت ها باید استفاده کرد و رسانه ها رکن بسیار مهمی در امر تقویت سرمایه اجتماعی و افزایش اعتماد عمومی هستند و مدیران می بایست از این ظرفیت استفاده لازم را انجام داده و ارتباط متقابل و سازنده ای با رسانه ها داشته باشند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری، سید سعید شاهرخی معاون سیاسی - امنیتی و اجتماعی استاندار در نخستین جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان با بیان اینکه کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان لرستان در یکسال گذشته کارنامه خوبی در بین استان های مختلف داشته است گفت: برای تحقق شعار مقام معظم رهبری و هدف گذاری ایشان برای ایجاد همدلی و همزبانی دولت و ملت، برنامه ریزی لازم برای ارتقاء اعتماد عمومی و افزایش مشارکت اجتماعی در دستور کار کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان قرار گرفته است.

شاهرخی برقراری ارتباط مناسب تر و همدلی و هماهنگی بین مردم و نظام را موجب ارتقاء شاخص های مختلف اجتماعی به ویژه اعتماد عمومی دانست و گفت: مردم به عنوان صاحبان انقلاب، میزان تحقق آرمانهای انقلاب را می سنجند و بر همه ما واجب است در جهت اعتماد سازی عمومی تلاش و اقدام لازم را انجام دهیم.

معاون سیاسی استاندار ضمن برشمردن برنامه های وزارت کشور برای افزایش اعتماد عمومی و مشارکت اجتماعی گفت: کلیه دستگاههای ذیربط می بایست برای افزایش سرمایه اجتماعی تلاش و همت لازم را انجام دهند.

شاهرخی استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد را برای پیشبرد برنامه های حوزه اجتماعی بسیار مهم و کاربردی دانست و در خصوص حقوق شهروندی گفت: یکی از برنامه های مهم دولت تدبیر و امید پرداختن به بحث حقوق شهروندی است و لازم است در تمامی دستگاهها ستاد صیانت از حقوق شهروندی فعالیت مناسبی را در این خصوص انجام دهند.

معاون سیاسی استاندار با تبیین نقش بانوان در اجرایی نمودن برنامه های اجتماعی دولت تدبیر و امید گفت: باور دولت این است که ظرفیت اجتماعی بانوان ظرفیتی عظیم و بسیار موثر است و لازم است مدیریت امور بانوان استانداری با برنامه ریزی مناسب در این خصوص مطالبه حق نماید.

شاهرخی برقراری ارتباط مسئولین با لایه های مختلف اجتماعی را از ملزومات ارتقاء فرهنگی و اجتماعی برشمرد و در خصوص نقش رسانه ها در تحقق شعار و هدف گذاری مقام معظم رهبری گفت: برای افزایش اعتماد عمومی از همه ظرفیت ها باید استفاده کرد و رسانه ها رکن بسیار مهمی در امر تقویت سرمایه اجتماعی و افزایش اعتماد عمومی هستند و مدیران می بایست از این ظرفیت استفاده لازم را انجام داده و ارتباط متقابل و سازنده ای با رسانه ها داشته باشند.

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد