درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 00:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16389صفحه نخست » بزرگان و پیشکسوتان روابط عمومییکشنبه، 30 فروردین 1394 - 09:16
سلطان تیتر در اغما: برایش دعا کنید
بسیاری ویژه ترین مهارت حسین قندی را انتخاب تیترهای مناسب برای مطالب مطبوعاتی می دانند. این ویژگی سبب شده برخی به او القاب˝ استاد تیتر˝ و ˝سلطان تیتر˝ دهند. متاسفانه استاد قندی از چند روز پیش، پس از یک سکته مغزی به کما رفته است و همچنان در بیمارستان تحت مراقبت های ویژه پزشکی قرار دارد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- توصیه های این هفته خود را از، یادداشت های استاد حسین قندی استخراج کرده ایم. حسین قندی روزنامه نگار مجرب، استاد علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی، مدرس روزنامه نگاری و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد از آمریکا در رشته مدیریت است.

 

بسیاری ویژه ترین مهارت حسین قندی را انتخاب تیترهای مناسب برای مطالب مطبوعاتی می دانند. این ویژگی سبب شده برخی به او القاب˝ استاد تیتر˝ و ˝سلطان تیتر˝ دهند. متاسفانه استاد قندی از چند روز پیش، پس از یک سکته مغزی به کما رفته است و همچنان در بیمارستان تحت مراقبت های ویژه پزشکی قرار دارد.


استاد قندی در مطلبی با عنوان " تیترنویسی در مطبوعات" که در ویژه نامه آموزشی شماره یک رسانه به چاپ رسیده است توصیه هایی دارد:

1-در تیتر نویسی تنوع داشته باشید اما هر فنی که در تیترنویسی به کار می رود باید بتواند تیتر را خواندنی ، برجسته و در عین حال دلنشین کند.

2-ایجاد هیجان در تیتر به منظور جنجالی کردن خبر نیست بلکه تیتر باید خواننده را به وجد آورد و چشم او را روی تیتر نگه دارد و او را به سمت خواندن مطلب هدایت کند.

3-نقش تیتر هدایت گری خواننده به سوی خبر است و این هدایت گری باید توام با جذابیت ، تازگی و تبلیغ و اقناع باشد.

4-توجه داشته باشید وقتی می توانید تیتر زن حرفه ای و خلاق باشید که اصول اولیه تیتر نویسی و استاندارد های اولیه و انواع آن را خوب بشناسید.

5-آنجا که تیتر برمعنا قرار می گیرد واژه ها و کلمات نقش اساسی دارند.

6-تیترنویس باید بر زبان مورد استفاده اش مسلط باشد واژه های تازه و با طراوت را بشناسد همچنین جایگاه و کاربرد آنها را بداند.

7- و در اخر.....تسلط بر واژه ها، دقت در درست نویسی و احاطه بر خبر کلید موفقیت در تیترنویسی است

 

˝شارا˝ برای این استاد مسلم روزنامه نگاری آرزوی سلامت دارد.
خبرگزاری پانا

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد