درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 10:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16369صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 29 فروردین 1394 - 10:15
روابط عمومی در مسیر شناخت به عنوان یک حرفه در مالزی
لایحه به رسمیت شناختن روابط عمومی به عنوان یک حرفه در دستور کار پارلمان مالزی قرار می گیرد
لایحه به رسمیت شناختن روابط عمومی به عنوان یک حرفه در دستور کار پارلمان مالزی در سال آینده قرار می گیرد. به گزارش گروه ترجمه شارا، به نقل از برناما (رسانه نیوز وایر مالزیایی) لایحه حرفه روابط عمومی برای پذیرش در مجلس مالزی برای سال آینده مطرح می شود.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، لایحه به رسمیت شناختن روابط عمومی به عنوان یک حرفه در دستور کار پارلمان مالزی در سال آینده قرار می گیرد.


به گزارش گروه ترجمه شارا، به نقل از برناما (رسانه نیوز وایر مالزیایی) لایحه حرفه روابط عمومی برای پذیرش در مجلس مالزی برای سال آینده مطرح می شود.


به گفته داتوک ابراهیم عبدالرحمن، مدیر کل وزارت اطلاعات، که همچنین رئیس موسسه روابط عمومی مالزی نیز می باشد، مهم است که این لایحه مصوب شود تا روابط عمومی بتواند به عنوان یک شغل حرفه ای در کشور به رسمیت شناخته شود.


گزارش ابراهیم می افزاید: کارگزاران روابط عمومی نیازمند «تخصص بیشتر در وظائف قانونی خود» در پرتو حضور در رسانه های اجتماعی هستند.


وی اذعان داشت متخصصان جوان روابط عمومی برای تجهیز خودشان با دانش کافی به منظور رقابت در مقابل الگوهای محک جدید و چالش برانگیز در «خط سرعت عصر فناوری ارتباطات و اطلاعات جدید» اقدام کنند.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا



 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


  نابینایان و هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد