درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 11:40   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"

  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟
  مدیریت روابط سرمایه‌گذار
  خوداشتغالی در روابط‌عمومی
  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی
  نقش آفرینی روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه معدن در میان عموم جامعه
  چگونه روابط منفی کارمند و سازمان بر واکنش کارکنان به بحران تأثیر می گذارد
  هوش مصنوعی بهترین اتفاقی است که برای تولیدکنندگان محتوا در عصر وب۳ می‌افتد
  گوترش: بدون آزادی مطبوعات، هیچ آزادی نخواهیم داشت. مطبوعات آزاد انتخاب نیست، بلکه ضرورت است
  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"
  وقتی روزنامه‌نگاری تبعید می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16364صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 30 فروردین 1394 - 11:12
معاون توسعه مدیریت استانداری هرمزگان: روابط عمومی های استان در مسوولیت درون سازمانی آنچنان موفق نبودند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید از طریق روابط عمومی ها در جریان گرایش های افکار عمومی نسبت به سازمان خود و سایر رقیبان قرار گیرند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید از طریق روابط عمومی ها در جریان گرایش های افکار عمومی نسبت به سازمان خود و سایر رقیبان قرار گیرند.


به گزارش ایرنا، رضا برومند چهارشنبه در نشست شورای روابط عمومی های سراسر استان افزود: از نظر اطلاعاتی که روابط عمومی ها در اختیار مدیران قرار می دهند، می توانند از میزان علایق و جدیت کارکنان نسبت به اهداف سازمان اطلاع یابند و همچنین در تصمیمات مهم و موثر در سیاست گذاری ها مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در هر سازمانی باید سه مفهوم مد نظر مدیران روابط عمومی باشد، اظهارکرد: در مرحله نخست باید روابط عمومی ها تدوین ماموریت سازمانی را برای مدیران، کارکنان و بخش های سازمان تشریح کنند تا فعالیت خود را به نحو احسن انجام دهند و انرژی مازاد را صرف حاشیه و شایعه پراکنی نکنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان، بیان چشم انداز و همچنین ارزش های حاکم بر سازمان را از دیگر وظایف روابط عمومی ها عنوان کرد و گفت: زمانی که این اهداف تعیین و اولویت بندی شود، اعضا به خوبی می توانند در سازمان همکاری و همراهی کنند.

برومند با اشاره به اینکه رسالت سنگینی بر دوش روابط عمومی هاست، گفت: یکی از وظایف مهم روابط عمومی ها در سازمان ایجاد ارتباط درون سازمانی و برون سازمانی است اما واقعیت اینست که روابط عمومی های استان در مسوولیت درون سازمانی آنچنان موفق نبودند که از رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های هرمزگان خواستاریم یک دوره آموزشی در این زمینه برای روابط عمومی ها برگزار شود.

رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های هرمزگان نیز گفت: باتوجه به اینکه اعضای روابط عمومی استان از ظرفیت و توانمندی مناسبی برخوردارند ، اما سال گذشته نمره خوبی در این زمینه کسب نکردیم که امیدواریم درسالجاری که بنام دولت و ملت همدلی و همزبانی نامگذاری شده، مشارکت و همگرایی بیشتری داشته باشیم.

مسعود پاکزاد افزود: سال گذشته رویکرد اصلی روابط عمومی ها بر مبنای آموزش بود و باتوجه به اینکه زیربنای هر چیز آموزش است اما در شش دوره برگزاری آموزش که با کمک مرکز آموزش و پژوهش استانداری برگزار شد، اما استقبال چندانی صورت نگرفت.

وی بیان داشت: در هر سازمانی بیشترین مشارکت بعد از رییس، روابط عمومی ها دارند که تمامی رویدادهای که برای رییس صورت می گیرید باید در بانک اطلاعاتی روابط عمومی ثبت شود.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی


  عصر «روابط‌عمومی مصنوعی»


  روزنامه‌نگاری برند


  برند کارفرمایی چیست؟


  ایجاد یک فرهنگ اعتماد، احترام و همکاری، یک محیط کاری حمایتی


  خوداشتغالی در روابط‌عمومی


  مدیریت روابط سرمایه‌گذار


  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟


  راه‌هایی برای صیانت خبرنگاران از خود در فضای مجازی


  رسانه‌های خبری باید برای بهبود عدالت نژادی در اخبار تلاش کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد