درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 01:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16348صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 25 فروردین 1394 - 17:47
حکومت عربستان شفاهی از ایران عذرخواهی کرد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از عذرخواهی شفاهی و غیررسمی دولت عربستان به دلیل اذیت و آزار دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از عذرخواهی شفاهی و غیررسمی دولت عربستان به دلیل اذیت و آزار دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده خبر داد.

به گزارش شارا به نقل از ایسنا، حسین نوش آبادی گفت: با وجودی که دولت عربستان به صورت شفاهی و غیر رسمی عذرخواهی کرده، اما تاکیدمان این است که این عذرخواهی باید از طریق مراجع و مبادی رسمی این کشور اعلام شود و تا این اتفاق نیفتد کلیه پروازهای عمره به عربستان تعلیق می‌ماند.

وی ادامه داد: دو پلیس خاطی سعودی دستگیر شده‌اند، اما تا این لحظه هنوز محاکمه و به مجازات نرسیده‌اند. حتی پس از عذرخواهی رسمی دولت عربستان و مجازات پلیس‌های سعودی، اعتماد ایرانیان به سعودی‌ها به راحتی بازنخواهد گشت و این مساله یقینا روی تعداد مشتاقان زیارت خانه خدا تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.

وی تاکید کرد: تا زمانی که رفتار ناشایست پلیس عربستان با زائران ایرانی ادامه داشته باشد، خود مردم از انجام سفرهای عمره انصراف می‌دهند. مردم می‌دانند که عزت‌شان از عمل مستحب عمره بالاتر است.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در عین حال از محفوظ ماندن کلیه حقوق مشتاقان زیارت مکه و مدینه سخن گفت و افزود: کلیه حق و حقوق ثبت‌کنندگان عمره مفرده تا زمانی که تعلیق ها پایان یابد ادامه خواهد داشت و با رفع این مسائل اعزام‌شان انجام می‌شود.

نوش‌آبادی همچنین با اشاره به مشخص شدن هویت خبرنگار صهیونیست به ایران پس از خروج از کشور گفت: فردی که به عنوان خبرنگار هفته دوم اسفندماه تحت پوشش گردشگر از آمریکا به ایران سفر کرده بود، در قالب گروه توریستی وارد ایران شده بود که احتمالا پاسپورتش نیز جعلی بود. به خاطر همین هویت وی اصلا مشخص نیست که آیا متولد سرزمین‌های اشغالی است یا در آمریکا به دنیا آمده و آیا به صورت خبرنگار فعالیت دارد یا عنصر وابسته به رژیم صهیونیستی است. به هر حال ما در حال بررسی موضوع هستیم.

وی تهیه خبر از‌ استان‌های مختلف ایران توسط این فرد را فاقد مجوز دانست و افزود: این فرد بدون هیچ گونه مجوزی اقدام به تهیه خبر کرده که رفتار وی غیرقابل پذیرش است. اقدام این فرد بسیار سخیف بوده و اخبار وی نیز جعلی و مجعول بوده است که قابل پیگیری است.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بار دیگر متذکر شد این وزارتخانه هیچ گونه نقشی در صدور ویزای خبری و یا صدور مجوز فعالیت خبری برای این فرد نداشته است و هیچ مسئولیتی متوجه این وزارتخانه نیست.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد