درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 13:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16239صفحه نخست » سه شنبه، 18 فروردین 1394 - 05:43
حجت الاسلام عابدینی:
ارزش گذاری خبر باید بر اساس منطق و اصول الهی باشد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: ارزش گذاری خبر باید بر اساس منطق و اصول الهی باشد.
  

ارزش گذاری خبر باید بر اساس منطق و اصول الهی باشد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اعضای شورای مرکزی و بازرسین خانه مطبوعات استان با نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین دیدار و گفتگو کردند.


در این دیدار حجت الاسلام عابدینی ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند اعضای خانه مطبوعات و رسانه استان گفت: امروز مطبوعات نماد شاخص وگویای فرهنگ وعزت جامعه محسوب شده و باید تلاش نماییم این فضای حرفه ای که در استان ما از همت و تلاش شما گرفته شده را به بهترین نحو حفظ کنیم.


در ادامه امام جمعه قزوین با تشریح عبارت «هیات تحریریه» گفت: این واژه از حریت می آید که به معنای آزادگی است و انسان آزاده می تواند اهل تحریر باشد. امام خمینی (ره) نیز به دلیل حریت خویش امام خمینی شد.


حجت الاسلام عابدینی با شرح حدیثی از امام رضا(ع) عنوان داشت: اگر خداوند فردی را برای امری انتخاب کند ۳ چیز به او می دهد. شرح صدر،  قلب و جانش را در علم غرق می کند و علومی به او الهام می شود که در هیچ پرسش و دوراهی سرگردان نمی شود.


امام جمعه قزوین تاکید کرد: ما کج روها را هم به نمازجمعه دعوت می کنیم اما خط قرمز های ما هم در جای خودش محفوظ است. مثل فتنه سال ۸۸ که یکی از این خط قرمزهاست. همواره اصول باید رعایت شود که انسانیت محفوظ بماند؛ نمی شود هم معاویه را داشت هم علی (ع) را.


وی تصریح کرد: ارزش گذاری خبر نباید براساس منافع شخصی و منطقه ای باشد بلکه منطق و اصول الهی باید معیار این ارزش گذاری باشد. خبر باید دغدغه الهی و انبیایی داشته باشد و آرمانهای آنها را دنبال کند.


حجت الاسلام عابدینی ادامه داد: خبرنگاران ومسئولین نشریات باید در صفحات نشریه خود مطالبی در رابطه با موضوعات قرآن، نهج البلاغه، مسایل رستاخیز و تذکر قیامت انعکاس دهند و همین موضوعات می تواند در جلوگیری از ناهنجاری های اخلاقی در جامعه تاثیر گزار باشد. این کارها باعث می شود نشریات ما رنگ وبوی خدایی گرفته و ماندگار و فراموش نشدنی شود.


امام جمعه قزوین کار مطبوعات را یک رسالت مهم وتاثیر گزار دانست وبیان داشت: امروز مطبوعات استان وخبرگزاری ها در استان با همکاری خوب شما از بعد حرفه ای و فنی بسیار رشد و پیشرفت خوبی داشته که جای قدردانی است.


امام جمعه قزوین به حضور اعضای خانه مطبوعات اشاره و اظهارداشت: هر کدام از شما که از طرف خبرنگاران در مجموعه انتخاب شدید سوابق خوبی داشته از جمله اقای موسوی که زمانی در یکی از نشریات که در اهواز بودم مطالب ایشان را خوانده وبه توانمندی ایشان در این عرصه پی بردم.


در ابتدای این دیدارسید عبدالعظیم موسوی رئیس خانه مطبوعات استان علیمحمدی نایب رئیس خانه مطبوعات و همچنین اعضای شورای مرکزی خانه مطبوعات هر کدام جداگانه گزارشی از فعالیت ها وبرنامه های این مجموعه را به استحضار امام جمعه محترم قزوین رساندند.


منبع: مهر
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد