درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 01:09   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16171صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 8 فروردین 1394 - 12:53
لزوم توجه به عناصر اسلامی در اقدامات روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی بر لزوم توجه به عناصر اسلامی در اقدامات روابط عمومی‌ها تاکید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی بر لزوم توجه به عناصر اسلامی در اقدامات روابط عمومی‌ها تاکید کرد.

امیدعلی مسعودی در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: در مقدمه کتاب درآمدی بر روابط عمومی اسلامی به تفاوت‌های روابط عمومی اسلامی و مدل رایج آن در دنیای کنونی اشاره کردیم.

وی ادامه داد: ما تصور غلطی داریم که علم با دین مناسبت ندارد در صورتیکه به طور مثال در همین موضوع روابط عمومی با تحلیل متون اسلامی و منابع دینی به نقش اسلام در ترویج دانش و نقش مسلمانان در علم مدرن اروپا رسیدیم که بسیار بارز است.

این استاد دانشگاه همچنین گفت: نسبت بین علم و دین نسبت تعارض نیست و علم برای زندگی است، چرا که در زندگی می‌خواهیم انسان‌ها در آرامش باشند و علم در این حوزه یاریگر است. در واقع می‌توان گفت علم با دین معارض نیست.

وی افزود: روابط عمومی اسلامی یعنی آمیختگی علم با دین؛ در تمام روابط عمومی دستگاه‌های دولتی و غیردولتی در یک جامعه دینی باید از آموزه‌های دینی استفاده کنیم که البته این آموزه‌ها اجرا می‌شود اما در جایی ثبت نشده و در قوانین نیز به آن اشاره نشده است.

مسعودی عنوان کرد: در روابط عمومی اسلامی باید از آموزه‌های اسلامی استفاده کنیم و با رعایت اخلاق، انصاف و پرهیزگاری آن را به جایگاه و شأن دینی برسانیم، منبع اصلی ما برای این آموزه‌ها قرآن و سیره پیامبر است چرا که مثلاً شیوه برقراری ارتباط پیامبر با افراد مختلف می‌تواند الگویی برای روابط عمومی ما باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما در طی تحقیقاتی به مشخصه‌هایی در ارتباطات عادی و درون سازمانی رسیدیم که چه مواردی در آن رعایت می‌شود اما در عین حال باید دستورالعملی نیز تهیه شود که به اهداف برسیم؛ دبیرخانه اطلاع رسانی در وزارت ارشاد باید دستورالعمل‌های این آموزه‌ها را گسترش بدهند و در همکاری با دانشگاه نیز مبانی را علمی‌تر کنند.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد