درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 10:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16171صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 8 فروردین 1394 - 08:59
لزوم توجه به عناصر اسلامی در اقدامات روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی بر لزوم توجه به عناصر اسلامی در اقدامات روابط عمومی‌ها تاکید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی بر لزوم توجه به عناصر اسلامی در اقدامات روابط عمومی‌ها تاکید کرد.

امیدعلی مسعودی در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: در مقدمه کتاب درآمدی بر روابط عمومی اسلامی به تفاوت‌های روابط عمومی اسلامی و مدل رایج آن در دنیای کنونی اشاره کردیم.

وی ادامه داد: ما تصور غلطی داریم که علم با دین مناسبت ندارد در صورتیکه به طور مثال در همین موضوع روابط عمومی با تحلیل متون اسلامی و منابع دینی به نقش اسلام در ترویج دانش و نقش مسلمانان در علم مدرن اروپا رسیدیم که بسیار بارز است.

این استاد دانشگاه همچنین گفت: نسبت بین علم و دین نسبت تعارض نیست و علم برای زندگی است، چرا که در زندگی می‌خواهیم انسان‌ها در آرامش باشند و علم در این حوزه یاریگر است. در واقع می‌توان گفت علم با دین معارض نیست.

وی افزود: روابط عمومی اسلامی یعنی آمیختگی علم با دین؛ در تمام روابط عمومی دستگاه‌های دولتی و غیردولتی در یک جامعه دینی باید از آموزه‌های دینی استفاده کنیم که البته این آموزه‌ها اجرا می‌شود اما در جایی ثبت نشده و در قوانین نیز به آن اشاره نشده است.

مسعودی عنوان کرد: در روابط عمومی اسلامی باید از آموزه‌های اسلامی استفاده کنیم و با رعایت اخلاق، انصاف و پرهیزگاری آن را به جایگاه و شأن دینی برسانیم، منبع اصلی ما برای این آموزه‌ها قرآن و سیره پیامبر است چرا که مثلاً شیوه برقراری ارتباط پیامبر با افراد مختلف می‌تواند الگویی برای روابط عمومی ما باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما در طی تحقیقاتی به مشخصه‌هایی در ارتباطات عادی و درون سازمانی رسیدیم که چه مواردی در آن رعایت می‌شود اما در عین حال باید دستورالعملی نیز تهیه شود که به اهداف برسیم؛ دبیرخانه اطلاع رسانی در وزارت ارشاد باید دستورالعمل‌های این آموزه‌ها را گسترش بدهند و در همکاری با دانشگاه نیز مبانی را علمی‌تر کنند.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد