درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 08:53   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"

  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟
  مدیریت روابط سرمایه‌گذار
  خوداشتغالی در روابط‌عمومی
  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی
  نقش آفرینی روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه معدن در میان عموم جامعه
  چگونه روابط منفی کارمند و سازمان بر واکنش کارکنان به بحران تأثیر می گذارد
  هوش مصنوعی بهترین اتفاقی است که برای تولیدکنندگان محتوا در عصر وب۳ می‌افتد
  گوترش: بدون آزادی مطبوعات، هیچ آزادی نخواهیم داشت. مطبوعات آزاد انتخاب نیست، بلکه ضرورت است
  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"
  وقتی روزنامه‌نگاری تبعید می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16146صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 6 فروردین 1394 - 04:17
دلایل ضعف واحد روابط عمومی در یک ارگان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- واحد روابط عمومی در بسیاری از سازمان ها و ارگان ها منفعل و ناکارامد است ،امروز قصد داریم به دلایل ضعف واحد روابط عمومی در یک ارگان بپردازیم :
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- واحد روابط عمومی در بسیاری از سازمان ها و ارگان ها منفعل و ناکارامد است ،امروز قصد داریم به دلایل ضعف واحد روابط عمومی در یک ارگان بپردازیم :

۱) آن‌ها روابط عمومی را درک نمی‌کنند.
اکثر مردم روبط عمومی را اشتباه می‌گیرند و آن را با تبلیغات، بازاریابی و ترویج یکی می‌دانند. روابط عمومی استفاده از رسانه‌ها برای ایجاد آگاهی از یک برند در بین مردم است؛ در حالی که بازاریابی طیف گسترده‌ای از پیام‌هایی است که درخواست عمل را از مشتری می‌خواهد. روابط عمومی تعامل دوسویه با مردم است و هدف از آن پر کردن خلاء یک سویه بودن تبلیغات است. تمایز بین فعالیت‌های بازاریابی و روابط عمومی در دو معادله‌ی ساده‌ی زیر خلاصه می‌شود.
روابط عمومی= کسب جایگاه رسانه‌ای
بازاریابی + تبلیغات + توسعه = پرداخت برای جایگاه رسانه‌ای
در میان شیوه‌های بازاریابی منحصربه فرد، روابط عمومی تلاش می‌کند به اشتراک‌گذاری فعالیت‌های مثبت سازمان را به حداکثر برساند و مسائل منفی که سازمان با آن مواجه است را به حداقل برساند. به عبارت دیگر، روابط عمومی سعی می‌کند افکار عمومی را در مورد محصولات و خدمات یک شرکت تغییر دهد.


۲) موقتی در نظر گرفتن روابط عمومی.
در بسیاری از مواقع یک پروژه در آخرین لحظه معمولا یک روز قبل از این‌که پروژه اجرا شود یک طرح جامع برای روابط عمومی در نظر می‌گیرند، در حالی که وقتی روابط عمومی از ابتدای پروژه در نظر گرفته می‌شود نسبت به سایر فعالیت‌های بازاریابی مقرون به صرفه‌تر است. بدون شک نتایج تنها زمانی بهبود می‌یابد که تیم روابط عمومی در اسرع وقت راه‌اندازی شود. بنابراین روابط عمومی را همزمان با آغاز پروژه و همسو با سایر فعالیت‌های بازاریابی در نظر بگیرید.


۳) آن‌ها به مخاطبان‌شان فکر نمی‌کنند.
سازمان‌ها معمولا از یک مشکل رنج می‌برند. آن‌ها در هر اطلاعیه، رویداد و غیره از یک من استفاده می‌کنند مثلا ” این چگونه به من کمک خواهد کرد؟” یا ” آن چگونه به سازمان ما کمک خواهد کرد؟” یک روابط عمومی قوی همواره مخاطبان خود را در نظر دارد و چشم‌اندازی که در نظر دارد این‌گونه است: “شما، شما، شما چرا شما باید مراقب باشید؟” یکی از سوال‌هایی که شما باید جواب بدهید این است که چرا مخاطبان شما در مورد پیام شما باید مراقب باشند؟ پیامی که شما به مخاطبان‌تان عرضه خواهید کرد باید این قابلیت را داشته باشد که در عصر محتوا مورد توجه قرار گیرد.


اگر به دنبال توسعه‌ و بهبود مشخصات روابط عمومی سازمان خود هستید، به رئیس‌تان کمک کنید تا pr را بهتر درک کند. آن‌ها را متقاعد کنید تا روابط عمومی را در اوایل در نظر بگیرند و بر پیام خود تمرکز کرده، آن را توسعه دهند.

 

منبع: http://www.emdadbourse.com/

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی


  عصر «روابط‌عمومی مصنوعی»


  روزنامه‌نگاری برند


  برند کارفرمایی چیست؟


  ایجاد یک فرهنگ اعتماد، احترام و همکاری، یک محیط کاری حمایتی


  خوداشتغالی در روابط‌عمومی


  مدیریت روابط سرمایه‌گذار


  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟


  راه‌هایی برای صیانت خبرنگاران از خود در فضای مجازی


  رسانه‌های خبری باید برای بهبود عدالت نژادی در اخبار تلاش کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد