درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 01:17   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16054صفحه نخست » چهارشنبه، 20 اسفند 1393 - 18:44
ضرورت تشکیل جبهه قدرتمند رسانه اسلامی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: تبلیغ و ترویج حماسه جهادگران در مناطق دورافتاده یقینا آثار فرهنگی عمیقی را در آحاد جامعه بویژه نسل‌های جوان و نوجوان دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: تبلیغ و ترویج حماسه جهادگران در مناطق دورافتاده یقینا آثار فرهنگی عمیقی را در آحاد جامعه بویژه نسل‌های جوان و نوجوان دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس اسماعیل احمدی، معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در جلسه هم‌اندیشی ستاد خبری اردوهای جهادی و راهیان نور که ظهر امروز با حضور دبیران سرویس‌های فرهنگی و عکس رسانه ها برگزار شد، گزارشی از اقدامات دو عملیات بزرگ فرهنگی بسیج- راهیان نور و اردوهای سازندگی-ارائه نمود.

احمدی در این نشست صمیمانه گفت: هر اقدام و برنامه ای بدون حضور رسانه ها و عدم انعکاس و انتشار آن برنامه، به هدف مطلوب نخواهد رسید چرا که در جنگ نرم، مهمترین رکن هر اقدامی، اثرگذاری برافکار عمومی است و این امر جز با ابزار رسانه ابتر خواهد ماند.

مسئول ستاد خبری اردوهای جهادی و راهیان نور در همین خصوص افزود: امروز ظهور و بروز رسانه های انقلابی و ارزشی در فضای جامعه کاملا عیان و محسوس است و اقدامات رسانه ای نیروهای انقلاب، نظام سلطه را دچار چالش نموده است.

وی تشکیل جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی را ضروری خوانده و اظهار داشت: اگر در جنگ سخت، زرادخانه های خالی بود امّا در جنگ نرم به پشتوانه وحی الهی و روایات و احادیث، زرادخانه های مان مملو از قوی ترین مهمات هاست که راهیان نور و اردوهای جهادی، مصداق عملی کلام الهی می باشد که ابزار قدرتمند ما در مقابله با جبهه ی معاندان است.

این فعال رسانه‌ای در پایان، توجه به انعکاس این اردوها را از اهالی رسانه خواستار شده و خاطرنشان کرد: تبلیغ و ترویج حماسه جهادگران در مناطق دور افتاده یقینا آثار فرهنگی عمیقی را در آحاد جامعه بویژه نسل های جوان و نوجوان دارد که با ابزار قدرتمند رسانه ها می توان این پیام ناب اسلامی یعنی خدمت رسانی به عبادالله را به سایر جوامع و ملل نیز صادر کرد.

در این نشست رسانه ای، حاضرین طرح ها و ایده هایی جدید برای انعکاس اردوهای جهادی و راهیان نور ارایه نموده و برخی اقدامات را براساس تجربه ی حضور خویش آسیب شناسی نمودند.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد