درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 01:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16047صفحه نخست » ادامه مطلب دوچهارشنبه، 20 اسفند 1393 - 00:26
اعلام محورهای دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر حسن بشیر در گفتگو با شارا، با اشاره به برگزاری دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در سال آینده عنوان کرد: « موضوع کنفرانس دوازدهم، آینده پژوهی و مسئولیت پذیری است. در دو بخش ارایه مقاله و سخنرانی خواهیم داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر حسن بشیر در گفتگو با شارا، با اشاره به برگزاری دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در سال آینده عنوان کرد: « موضوع کنفرانس دوازدهم، آینده پژوهی و مسئولیت پذیری است. در دو بخش ارایه مقاله و سخنرانی خواهیم داشت.

 

دبیر کمیته علمی کنفرانس  افزود: برداشت ما از 12 دوره برگزاری این کنفرانس این است که باید به آینده نگاه کنیم و بر روی مسئولیت پذیری اجتماعی تکیه کنیم. »


عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: « از سر فصل های مطرح شده در این کنفرانس در بخش روابط عمومی و آینده پژوهی: آینده پژوهی توسعه مدار و روابط عمومی، روابط عمومی و آینده پژوهی نیازهای عمومی، آینده پژوهی، روابط عمومی و شبکه های اجتماعی، روابط عمومی و آینده پژوهی راهبردی، رسانه ها و آینده پژوهی ارتباطی و آینده پژوهی و مدیریت روابط عمومی و در بخش دوم که آینده پژوهی روابط عمومی و مسئولیت پذیری اجتماعی است موضوعات زیر در نظر گرفته شده است:
آینده پژوهی روابط عمومی و مسئولیت پذیری اجتماعی
آینده پژوهی روابط عمومی، مسئولیت پذیری اجتماعی و بازنمایی رسانه ای
آینده پژوهی روابط عمومی، مسئولیت پذیری اجتماعی و شفاف سازی
آینده پژوهی روابط عمومی، مسئولیت پذیری اجتماعی و اعتمادسازی عمومی
آینده پژوهی روابط عمومی، مسئولیت پذیری اجتماعی و مدیریت بحران


دبیر کمیته علمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ضمن دعوت از اساتید و کارشناسان برای ارسال مقاله با توجه به محورهای کنفرانس، اظهار داشتند: « امسال قصد داریم کتاب دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی را همزمان با کنفرانس منتشر و توزیع کنیم.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد