درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 22:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16047صفحه نخست » ادامه مطلب دوچهارشنبه، 20 اسفند 1393 - 00:26
اعلام محورهای دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر حسن بشیر در گفتگو با شارا، با اشاره به برگزاری دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در سال آینده عنوان کرد: « موضوع کنفرانس دوازدهم، آینده پژوهی و مسئولیت پذیری است. در دو بخش ارایه مقاله و سخنرانی خواهیم داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر حسن بشیر در گفتگو با شارا، با اشاره به برگزاری دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در سال آینده عنوان کرد: « موضوع کنفرانس دوازدهم، آینده پژوهی و مسئولیت پذیری است. در دو بخش ارایه مقاله و سخنرانی خواهیم داشت.

 

دبیر کمیته علمی کنفرانس  افزود: برداشت ما از 12 دوره برگزاری این کنفرانس این است که باید به آینده نگاه کنیم و بر روی مسئولیت پذیری اجتماعی تکیه کنیم. »


عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: « از سر فصل های مطرح شده در این کنفرانس در بخش روابط عمومی و آینده پژوهی: آینده پژوهی توسعه مدار و روابط عمومی، روابط عمومی و آینده پژوهی نیازهای عمومی، آینده پژوهی، روابط عمومی و شبکه های اجتماعی، روابط عمومی و آینده پژوهی راهبردی، رسانه ها و آینده پژوهی ارتباطی و آینده پژوهی و مدیریت روابط عمومی و در بخش دوم که آینده پژوهی روابط عمومی و مسئولیت پذیری اجتماعی است موضوعات زیر در نظر گرفته شده است:
آینده پژوهی روابط عمومی و مسئولیت پذیری اجتماعی
آینده پژوهی روابط عمومی، مسئولیت پذیری اجتماعی و بازنمایی رسانه ای
آینده پژوهی روابط عمومی، مسئولیت پذیری اجتماعی و شفاف سازی
آینده پژوهی روابط عمومی، مسئولیت پذیری اجتماعی و اعتمادسازی عمومی
آینده پژوهی روابط عمومی، مسئولیت پذیری اجتماعی و مدیریت بحران


دبیر کمیته علمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ضمن دعوت از اساتید و کارشناسان برای ارسال مقاله با توجه به محورهای کنفرانس، اظهار داشتند: « امسال قصد داریم کتاب دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی را همزمان با کنفرانس منتشر و توزیع کنیم.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد