درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 13:48   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16044صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 19 اسفند 1393 - 17:00
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری: روابط عمومی‌ها باید از ابزارهای خود جهت تبدیل چالش‌ها به فرصت استفاده کنند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: روابط عمومی‌ها با توجه به جایگاه و تعاملات موثرشان با درون و برون سازمان باید از ابزارهای خود جهت تبدیل چالش‌ها به فرصت استفاده کنند.
  
 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) از شهرکرد، دکتر مرتضی هاشم‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری امروز(19 اسفند) در گردهمایی مسئولان و رابطان روابط عمومی‌های واحدهای تابعه این دانشگاه گفت: روابط عمومی‌ها با توجه به جایگاه و تعاملات موثرشان با درون و برون سازمان باید از ابزارهای خود جهت تبدیل چالش‌ها به فرصت استفاده کنند.

 

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان با عنایت خداوند و توجه مسئولین حوزه سلامت، سالی پر کار را پشت سر گذاشته و کارنامه درخشانی در جلب رضایتمندی مردم و دریافت کنندگان خدمات بهداشتی و درمانی از خود بر جای گذاشته است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری تلاش مسئولین روابط عمومی در انعکاس فعالیت‌ها و عملکرد دانشگاه و انتقال انتظارات و مطالبات مردمی به مسئولان را قابل تقدیر دانست.

 

دکتر هاشم‌زاده ارتقای سطح سواد سلامت جامعه را از اولویت های دانشگاه علوم پزشکی استان در سال آینده اعلام کرد و بیان داشت: قطعا روابط عمومی‌ها در راستای تحقق این امر مهم نقش موثری ایفا خواهند نمود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: تا زمانی که سواد سلامت جامعه ارتقای نیابد و فرهنگ خود مراقبتی در بین مردم ترویج پیدا نکند، توسعه مراکز درمانی در کنترل بیماری‌ها کارآمد نخواهد بود و همواره افزایش بار هزینه‌های درمانی، فشاراقتصادی مضاعف و غیر قابل تحمل بر خانواده‌ها و دولت تحمیل خواهد کرد.

 

دکتر هاشم‌زاده اضافه کرد: اگر چه کمبود اعتبار مانع تحقق برخی برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی استان شده است و این دانشگاه همچنان با کسری اعتبارات روبروست اما با تلاش‌های صورت گرفته میزان بدهی سالهای اخیر دانشگاه از ۹۵۰ میلیارد ریال به ۴۰۰ میلیارد ریال کاهش یافته است.

 

وی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح تحول سلامت اقدامات فراوانی در استان انجام شده و اگر محدودیت اعتباری نبود، میزان و کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در استان بیش از اقدامات صورت گرفته قابل ارائه می‌باشد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، هاشم‌زاده ادامه داد: با توجه به اینکه چهارمحال و بختیاری از استان های کمتر برخوردار محسوب می شود، نسبت به دیگر استانهای کشور در اجرای برنامه تحول سلامت با محدودیت مواجه است اما اجرای این برنامه نتایج خوبی در حوزه‌های مختلف از جمله تامین پزشک در مناطق دوردست استان در برداشته که توانسته است رضایتمندی خوبی در سطح شهرستان‌ها ایجاد کند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد