درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 22:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15951صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 12 اسفند 1393 - 13:34
روابط عمومی باید بر محور تفکر مداری، مشارکت مداری و اطلاع مداری باشد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان، درنشست با روابط عمومی این اداره کل، درجه مقبولیت عملکرد یک سازمان را تابعی از اطلاع رسانی مطلوب و میزان رضایتی دانست که افکار عمومی از عملکرد آن سازمان دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان، درنشست با روابط عمومی این اداره کل، درجه مقبولیت عملکرد یک سازمان را تابعی از اطلاع رسانی مطلوب و میزان رضایتی دانست که افکار عمومی از عملکرد آن سازمان دارد.


به گزارش شارا از روابط عمومی این اداره کل، ابراهیم کریمی جایگاه روابط عمومی در سازمان ها را تعیین کننده موقعیت سازمان ها برشمرد و گفت: یکی از اساسی ترین نیازهای دولت، سازمان ها و دستگاه ها، شناخت و ارزیابی افکار عمومی است تا بتوانند مناسب ترین و منطقی ترین ارتباط را با آن برقرار کرده و عملکرد مطلوب را ارائه نماید.


وی اهمیت شناخت افکار عمومی را به این علت دانست که آگاهی به عقاید به ما کمک می کند که رفتار احتمالی را پیش بینی کنیم و برنامه و سیاستی منطبق اتخاذ نماییم.


کریمی افزود: ارتباط با صدا وسیما درراستای عرضه جایگاه دستگاه و مستند سازی از ظرفیت های موجود مهم است و با فعال سازی سایت های خبری و اطلاع رسانی شایسته و امکان بروز کلیه ظرفیت های شهرستان های استان می توان درراستای معرفی هرچه بهتر عملکرد دستگاه گام برداشت.


وی ادامه داد: روابط عمومی باید همواره با اتخاذ شیوه ها و روش های نوین نسبت به اطلاع رسانی مطلوب وارتباط تنگاتنگ با رسانه های خبری نسبت به معرفی ماهیت و عملکرد اداره کل تلاش نماید.


کریمی همچنین درراستای ارتقای جایگاه روابط عمومی در اداره کل، بر ایجاد کمیته وهسته مشاورین روابط عمومی تاکید داشت و بررویکرد جامع نگری درسایت اطلاع رسانی اشاره داشت.


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان درپایان تصریح نمود: روابط عمومی باید بر محور تفکر مداری، مشارکت مداری و اطلاع مداری باشد تا بتواند در راستای کمک به اثربخشی اداره کل موثر باشد و با نواندیشی و نوگرایی، ابتکار و خلاقیت مستمر عجین شود.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد