درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 19:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15914صفحه نخست » یکشنبه، 10 اسفند 1393 - 09:42
بالا بردن مخاطب به هر قیمتی ارزش نیست
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: ضروری است که رسانه‌ها با رعایت اخلاق رسانه ای، حرمت همه مردم و مسئولان را حفظ کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: ضروری است که رسانه‌ها با رعایت اخلاق رسانه ای، حرمت همه مردم و مسئولان را حفظ کنند.

به گزارش سایت استان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران امیر حسین نوروزی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: آنچه که برای یک خبرنگار لازم و ضروری بوده، داشتن دانش و بینش نسبت به کار خود و برخورد خرد ورزانه و منصف بوده است.

وی با بیان اینکه خبرنگار باید دانش کار داشته باشد و از اصول خبرنویسی و اصول روزنامه‌نگاری آشنایی کامل داشته باشد، افزود: خبرنگاران باید به قداست قلم و حرفه روزنامه‌نگاری توجه ویژه داشته باشد و از روی غرض قلم نزند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با تأکید بر اینکه بالابردن تعداد مخاطب به هر قیمتی، ارزش نیست، گفت: خبرنگاران و مدیران سایت‌ها باید در هر شرایطی به قانون، عرف و اخلاق پایبند بوده و به آن فکر کند.

نوروزی با بیان اینکه کمک به ایجاد آرامش و دوری از تنش‌های نابه‌جا و کاذب باید از سوی رسانه‌ها مدنظر قرار گیرد، تصریح کرد: رسانه‌ها باید اخلاق را رعایت و حرمت همه مردم و مسئولان را حفظ کنند.

وی با تأکید بر اینکه تهمت و افترا علاوه بر اینکه یک رفتار ناشایست دینی بوده، سبب هدر رفت سرمایه‌های انسانی می‌شود، گفت: خبرنگاران باید علم و توانایی و آگاهی وسیعی از مسائل و موضوعات داشته و به صحت و دقت در اخبار توجه ویژه داشته باشد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران به انتشار برخی کامنت‌های حاوی تهمت و توهین در برخی سایت‌ها در شهرستان و در استان اشاره کرد و افزود: کامنت به عنوان نظرگاه مخاطب در تفسیر خبر اگر تکمیل کننده خبر باشد امری بسیار پسندیده بوده ولی اگر حاوی توهین و تهمت به افراد باشد، کاری نادرست و ناپسند است.

نوروزی خاطرنشان کرد: گاهی اوقات کامنت‌ها در برخی سایت‌ها به میدان تیر تبدیل می‌شوند و در این میدان تیر آدم‌های بی‌گناه مورد بی احترامی قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه برخی افراد در سایت‌ها از کامنت‌ها سوءاستفاده می‌کنند و مدیران سایت‌ها باید هوشیار باشند، عنوان کرد: مدیران سایت‌ها باید در انتشار اخبار و مدیریت کامنت‌ها نهایت دقت و توجه را داشته باشند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: ضروری است که خبرنگاران و مدیران سایت‌ها بر علوم و دانش روزنامه‌نگاری خود بیفزایند و معلومات خود را بالا ببرند.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد