درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 03:45   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15914صفحه نخست » یکشنبه، 10 اسفند 1393 - 10:18
بالا بردن مخاطب به هر قیمتی ارزش نیست
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: ضروری است که رسانه‌ها با رعایت اخلاق رسانه ای، حرمت همه مردم و مسئولان را حفظ کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: ضروری است که رسانه‌ها با رعایت اخلاق رسانه ای، حرمت همه مردم و مسئولان را حفظ کنند.

به گزارش سایت استان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران امیر حسین نوروزی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: آنچه که برای یک خبرنگار لازم و ضروری بوده، داشتن دانش و بینش نسبت به کار خود و برخورد خرد ورزانه و منصف بوده است.

وی با بیان اینکه خبرنگار باید دانش کار داشته باشد و از اصول خبرنویسی و اصول روزنامه‌نگاری آشنایی کامل داشته باشد، افزود: خبرنگاران باید به قداست قلم و حرفه روزنامه‌نگاری توجه ویژه داشته باشد و از روی غرض قلم نزند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با تأکید بر اینکه بالابردن تعداد مخاطب به هر قیمتی، ارزش نیست، گفت: خبرنگاران و مدیران سایت‌ها باید در هر شرایطی به قانون، عرف و اخلاق پایبند بوده و به آن فکر کند.

نوروزی با بیان اینکه کمک به ایجاد آرامش و دوری از تنش‌های نابه‌جا و کاذب باید از سوی رسانه‌ها مدنظر قرار گیرد، تصریح کرد: رسانه‌ها باید اخلاق را رعایت و حرمت همه مردم و مسئولان را حفظ کنند.

وی با تأکید بر اینکه تهمت و افترا علاوه بر اینکه یک رفتار ناشایست دینی بوده، سبب هدر رفت سرمایه‌های انسانی می‌شود، گفت: خبرنگاران باید علم و توانایی و آگاهی وسیعی از مسائل و موضوعات داشته و به صحت و دقت در اخبار توجه ویژه داشته باشد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران به انتشار برخی کامنت‌های حاوی تهمت و توهین در برخی سایت‌ها در شهرستان و در استان اشاره کرد و افزود: کامنت به عنوان نظرگاه مخاطب در تفسیر خبر اگر تکمیل کننده خبر باشد امری بسیار پسندیده بوده ولی اگر حاوی توهین و تهمت به افراد باشد، کاری نادرست و ناپسند است.

نوروزی خاطرنشان کرد: گاهی اوقات کامنت‌ها در برخی سایت‌ها به میدان تیر تبدیل می‌شوند و در این میدان تیر آدم‌های بی‌گناه مورد بی احترامی قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه برخی افراد در سایت‌ها از کامنت‌ها سوءاستفاده می‌کنند و مدیران سایت‌ها باید هوشیار باشند، عنوان کرد: مدیران سایت‌ها باید در انتشار اخبار و مدیریت کامنت‌ها نهایت دقت و توجه را داشته باشند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: ضروری است که خبرنگاران و مدیران سایت‌ها بر علوم و دانش روزنامه‌نگاری خود بیفزایند و معلومات خود را بالا ببرند.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد