درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 15:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15914صفحه نخست » یکشنبه، 10 اسفند 1393 - 09:42
بالا بردن مخاطب به هر قیمتی ارزش نیست
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: ضروری است که رسانه‌ها با رعایت اخلاق رسانه ای، حرمت همه مردم و مسئولان را حفظ کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: ضروری است که رسانه‌ها با رعایت اخلاق رسانه ای، حرمت همه مردم و مسئولان را حفظ کنند.

به گزارش سایت استان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران امیر حسین نوروزی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: آنچه که برای یک خبرنگار لازم و ضروری بوده، داشتن دانش و بینش نسبت به کار خود و برخورد خرد ورزانه و منصف بوده است.

وی با بیان اینکه خبرنگار باید دانش کار داشته باشد و از اصول خبرنویسی و اصول روزنامه‌نگاری آشنایی کامل داشته باشد، افزود: خبرنگاران باید به قداست قلم و حرفه روزنامه‌نگاری توجه ویژه داشته باشد و از روی غرض قلم نزند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با تأکید بر اینکه بالابردن تعداد مخاطب به هر قیمتی، ارزش نیست، گفت: خبرنگاران و مدیران سایت‌ها باید در هر شرایطی به قانون، عرف و اخلاق پایبند بوده و به آن فکر کند.

نوروزی با بیان اینکه کمک به ایجاد آرامش و دوری از تنش‌های نابه‌جا و کاذب باید از سوی رسانه‌ها مدنظر قرار گیرد، تصریح کرد: رسانه‌ها باید اخلاق را رعایت و حرمت همه مردم و مسئولان را حفظ کنند.

وی با تأکید بر اینکه تهمت و افترا علاوه بر اینکه یک رفتار ناشایست دینی بوده، سبب هدر رفت سرمایه‌های انسانی می‌شود، گفت: خبرنگاران باید علم و توانایی و آگاهی وسیعی از مسائل و موضوعات داشته و به صحت و دقت در اخبار توجه ویژه داشته باشد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران به انتشار برخی کامنت‌های حاوی تهمت و توهین در برخی سایت‌ها در شهرستان و در استان اشاره کرد و افزود: کامنت به عنوان نظرگاه مخاطب در تفسیر خبر اگر تکمیل کننده خبر باشد امری بسیار پسندیده بوده ولی اگر حاوی توهین و تهمت به افراد باشد، کاری نادرست و ناپسند است.

نوروزی خاطرنشان کرد: گاهی اوقات کامنت‌ها در برخی سایت‌ها به میدان تیر تبدیل می‌شوند و در این میدان تیر آدم‌های بی‌گناه مورد بی احترامی قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه برخی افراد در سایت‌ها از کامنت‌ها سوءاستفاده می‌کنند و مدیران سایت‌ها باید هوشیار باشند، عنوان کرد: مدیران سایت‌ها باید در انتشار اخبار و مدیریت کامنت‌ها نهایت دقت و توجه را داشته باشند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: ضروری است که خبرنگاران و مدیران سایت‌ها بر علوم و دانش روزنامه‌نگاری خود بیفزایند و معلومات خود را بالا ببرند.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد