درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 22:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15891صفحه نخست » پنجشنبه، 7 اسفند 1393 - 01:11
آمار بازدید روزانه ایرانی‌ها از گوگل چقدر است؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- طراح موتور جست‌وجوی ایرانی یوز گفت: ایرانیان روزانه 25 میلیون بازدید از گوگل دارند و ایران چهارمین رتبه استفاده‌کنندگان از گوگل را دارد.
  


 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  طراح موتور جست‌وجوی ایرانی یوز گفت: ایرانیان روزانه 25 میلیون بازدید از گوگل دارند و ایران چهارمین رتبه استفاده‌کنندگان از گوگل را دارد.
 
 مهدی نقوی طراح موتور جست‌وجوی ایرانی یوز با اعلام آماری از موتورجست‌وجوهای مطرح اظهار داشت: حجم اطلاعات در اینترنت تا سال 2015 حدود 60 اگزابایت است. گوگل یک میلیون ماشین‌های در سراسر دنیا دارد و درآمد این شرکت در سال 2009 حدود 20 میلیارد دلار و ارزش سهام آن 208 میلیارد دلار بوده است.
 
 وی با اشاره به اهمیت جویشگرها، توضیح داد: 93 درصد خریداران اینترنتی از جویشگرها استفاده می‌کنند، 85 درصد ترافیک هدفمند در اینترنت توسط جویگشرها ایجاد می‌شود و حدود 90 درصد بازدید مجدد از سایت‌ها مبتنی بر هدایت جویشگرها است. حدود 70 درصد مردم نیز گوگل را دروازه‌ای برای اینترنت می‌دانند.
 
 طراح موتور جست‌وجوی ایرانی یوز درباره استفاده مردم جهان از google، yahoo، bing در مقایسه با موتور جست‌وجوهای بومی هر کشور، توضیح داد: 76درصد کاربران چینی از baidu (موتورجست‌وجوی بومی چین) استفاده می‌کنند. 70 درصد کاربران کره‌ای از NAVER کره استفاده می‌کنند. 60 درصد کاربران روسی از Yandex استفاده می‌کنند و 52 درصد کاربران چک از Seznam.czچک استفاده می‌کنند.
 
 نقوی با بیان اینکه مردم ایران از چه جویشگری استفاده می‌کنند، گفت: ایرانیان روزانه 25 میلیون بازدید از گوگل دارند. ایران چهارمین رتبه استفاده‌کنندگان از گوگل را دارد؛ در حالیکه مردم آلمان، فرانسه، ایتالیا، چین و ... در رده‌های 10 به بعد هستند
 منبع: صبحانه
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد