درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 20:47   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15891صفحه نخست » پنجشنبه، 7 اسفند 1393 - 01:47
آمار بازدید روزانه ایرانی‌ها از گوگل چقدر است؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- طراح موتور جست‌وجوی ایرانی یوز گفت: ایرانیان روزانه 25 میلیون بازدید از گوگل دارند و ایران چهارمین رتبه استفاده‌کنندگان از گوگل را دارد.
  


 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  طراح موتور جست‌وجوی ایرانی یوز گفت: ایرانیان روزانه 25 میلیون بازدید از گوگل دارند و ایران چهارمین رتبه استفاده‌کنندگان از گوگل را دارد.
 
 مهدی نقوی طراح موتور جست‌وجوی ایرانی یوز با اعلام آماری از موتورجست‌وجوهای مطرح اظهار داشت: حجم اطلاعات در اینترنت تا سال 2015 حدود 60 اگزابایت است. گوگل یک میلیون ماشین‌های در سراسر دنیا دارد و درآمد این شرکت در سال 2009 حدود 20 میلیارد دلار و ارزش سهام آن 208 میلیارد دلار بوده است.
 
 وی با اشاره به اهمیت جویشگرها، توضیح داد: 93 درصد خریداران اینترنتی از جویشگرها استفاده می‌کنند، 85 درصد ترافیک هدفمند در اینترنت توسط جویگشرها ایجاد می‌شود و حدود 90 درصد بازدید مجدد از سایت‌ها مبتنی بر هدایت جویشگرها است. حدود 70 درصد مردم نیز گوگل را دروازه‌ای برای اینترنت می‌دانند.
 
 طراح موتور جست‌وجوی ایرانی یوز درباره استفاده مردم جهان از google، yahoo، bing در مقایسه با موتور جست‌وجوهای بومی هر کشور، توضیح داد: 76درصد کاربران چینی از baidu (موتورجست‌وجوی بومی چین) استفاده می‌کنند. 70 درصد کاربران کره‌ای از NAVER کره استفاده می‌کنند. 60 درصد کاربران روسی از Yandex استفاده می‌کنند و 52 درصد کاربران چک از Seznam.czچک استفاده می‌کنند.
 
 نقوی با بیان اینکه مردم ایران از چه جویشگری استفاده می‌کنند، گفت: ایرانیان روزانه 25 میلیون بازدید از گوگل دارند. ایران چهارمین رتبه استفاده‌کنندگان از گوگل را دارد؛ در حالیکه مردم آلمان، فرانسه، ایتالیا، چین و ... در رده‌های 10 به بعد هستند
 منبع: صبحانه
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  هرگز کسی را آزار نده


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد