درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 02:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15766صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 27 بهمن 1393 - 12:24
آیین تودیع و معارفه مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی برگزار شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس حوزه ریاست سازمان صدا و سیما در مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید اداره کل روابط عمومی این سازمان، نقش روابط عمومی را در چابک سازی فعالیت‌های رسانه ملی موثر دانست.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس حوزه ریاست سازمان صدا و سیما در مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید اداره کل روابط عمومی این سازمان، نقش روابط عمومی را در چابک سازی فعالیت‌های رسانه ملی موثر دانست.

به گزارش شارا، رضا شاکری در این مراسم که عصر یکشنبه 26 بهمن برگزار شد، ضمن تاکید بر حفظ جایگاه روابط عمومی در ساختار جدید سازمان گفت: درصدد تقویت جایگاه روابط عمومی به عنوان بازویی برای اجرای طرح چابک سازی و کیفی‌سازی فعالیت‌های سازمان در دوره جدید مدیریت کلان رسانه ملی هستیم.

وی با قدردانی از تلاش‌های سیدتقی سهرابی در دوره تصدی بر این اداره کل، تلاش‌های او را در این جایگاه منشاء اثر دانست.

شاکری با اشاره به سابقه آشنایی با داوود نعمتی، وی را کارشناسی پژوهشگر معرفی کرد که روابط عمومی را به صورت علمی تجربه کرده است و تجربیاتش در دانشگاه در ارتقاء فعالیت‌ها کمک موثری خواهد کرد.

نعمتی نیز در این مراسم ضمن قدردانی از اعتماد سرافراز و رییس حوزه ریاست سازمان به وی، اظهار امیدواری کرد بتواند ماموریت‌های محوله را به نحو مطلوب به انجام برساند.

وی تلاش‌های سیدتقی سهرابی را در امر روابط عمومی مطلوب و اثر گذار دانست و برنامه‌های خود را تقویت و ارتقاء این تلاش‌ها معرفی کرد.

نعمتی گسترش ارتباطات برون سازمانی و درون سازمانی را از اولویت‌های کاری خود اعلام کرد و افزود: روابط عمومی باید مشاوری امین با تکیه بر رصد محیط بیرونی برای سازمان باشد و نتایج تحلیل بازتاب عملکرد سازمان را به بدنه مدیریت اصلی سازمان منعکس کند تا در تصمیم گیری‌ها موثر واقع شود.

وی با توجه به تلاش‌های صورت گرفته در یک دهه گذشته در روابط عمومی تاکید کرد: این تلاش‌ها نشان داده است که روابط عمومی می‌تواند در انجام ماموریت‌های مهم موفق عمل کند.

مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در ادامه، اعتمادسازی بین مخاطبان و روابط‌عمومی، حرکت به سمت روابط عمومی دیجیتال و بهره‌گیری از فن‌آوری‌های نوین و گسترش فعالیت باشگاه مخاطبان را از دیگر اولویت‌های روابط عمومی در دور جدید برشمرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان این مراسم از تلاش‌های سید تقی سهرابی مدیر کل سابق روابط عمومی سازمان قدردانی شد.

داوود نعمتی انارکی دکترای علوم ارتباطات و عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیماست، برخی از مسئولیت‌های قبلی وی در سازمان به شرح زیر است؛

معاون آموزش، پژوهش و فناوری دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما

رییس مرکز علمی کاربردی رسانه در سال‌های 1385-1386

مدیر گروه رسانه دانشکده ارتباطات در سال‌های 1382-1383

مسئول پروژه طرح ملی 162 صدا وسیما که در سال 1380 به بهره‌برداری رسید

مدیر نمونه سازمان در جشنواره شهید رجایی 1381

سابقه 10 ساله فعالیت در پست‌های روابط عمومی در سازمان 1372-1382

استاد و پژوهشگر نمونه دانشگاه صدا و سیما.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد