درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 01:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15765صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیدوشنبه، 27 بهمن 1393 - 12:23
پورحیدری: روابط عمومی بیانیه ‌ را بدون اطلاع مدیرعامـل منتشر کرد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با منصور پورحیدری، عضو هیأت مدیره و پیشکسوت باشگاه استقلال درخصوص آخرین شرایط این باشگاه گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با منصور پورحیدری، عضو هیأت مدیره و پیشکسوت باشگاه استقلال درخصوص آخرین شرایط این باشگاه گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

شرایط استقلال پس از کسب 3 پیروزی در دور برگشت بازی‌ها چگونه است؟
خیلی خوب. استقلال نسبت به نیم‌فصل اول و اواخر نیم‌فصل اول، خیلی بهتر شده. در آن دوره تیم ما خیلی خوب نبود و کمی مشکل داشت اما با تعطیلات لیگ و برگزاری اردو و تمرین، استقلال خیلی بهتر شد. الان استقلال فوتبال خوب و بابرنامه‌ای ارائه می‌دهد و بازیکنانی که اضافه شده‌اند هم خوب کار می‌کنند. 3 پیروزی و 9 امتیاز خیلی دلچسب است و بهبود تیم نسبت به نیم‌فصل اول نمایان است. تیم میل به پیروزی دارد و می‌جنگد.

در مورد عملکرد سجاد شهبارزاده هم صحبت می‌کنید که خیلی خوب برای استقلال بازی می‌کند.
بله. سجاد بازیکن بسیار خوبی است و برای استقلال اثرگذار بوده است. او یک بازیکن پرتلاش، گلزن، فداکار و کم‌ادعاست.

در فوتبال ایران به طور معمول تا بازیکنی رشد می‌کند و خودی نشان می‌دهد، همه نگران این می‌شوند که به حاشیه نرود و افت نکند.
فکر نمی‌کنم در مورد سجاد این‌طور شود. او از نظر کلاس و شخصیت، در سطح بالایی قرار دارد و با ادامه همین روند می‌تواند یکی از بهترین مهاجمان فوتبال ایران شود.

در مورد بیانیه باشگاه استقلال علیه منصوریان هم خیلی سر و صدا به پا شد.
من از این بیانیه اطلاع نداشتم و توسط همکاران شما مطلع شدم.

جالب اینکه مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره هم از چنین بیانیه‌ای اطلاع ندارند اما روی خروجی سایت باشگاه قرار گرفت.
این مسئله را آقای افشارزاده پیگیری می‌کند و قرار شد در جلسه هیأت مدیره در مورد آن صحبت شود. این بیانیه را روابطه عمومی باشگاه روی سایت گذاشته و افشارزاده هم گویا بی‌اطلاع بوده. باید در جلسه هیأت مدیره صحبت کنیم و ببینیم جریان چه بوده است.

خود شما موافق متن آن بیانیه بودید؟
من هنوز هم بیانیه را نخوانده‌ام! و فقط کلیات آن را شنیده‌ام. ما می‌خواستیم جلسه هیأت مدیره داشته باشیم اما آقای افشارزاده به خاطر بحث واگذاری سرش شلوغ است.

گویا بحث واگذاری باعث بی‌پولی و نرسیدن پول از اسپانسر هم شده است.
بله، یک مقدار در بحث مالی مشکل به وجود آمده اما آقایان افشارزاده و صاحب‌پناه پیگیر هستند.
فوتبال ایران

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد