درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 14:06   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15752صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 26 بهمن 1393 - 15:41
متن حکم انتصاب مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- متن حکم رییس حوزه ریاست سازمان صدا و سیما برای انتصاب مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما به شرح زیر است:
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- متن حکم رییس حوزه ریاست سازمان صدا و سیما برای انتصاب مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما به شرح زیر است:

 

 

«به نام خدا

جناب آقای داوود نعمتی انارکی

 

نظر به تعهد، توانایی‌ها و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیرکل روابط عمومی صداوسیما منصوب می شوید.

 

روابط عمومی به عنوان پیشخوان سازمان وظیفه اطلاع رسانی، تبلیغات، انتقال نظریات، پیشنهادات و انتقادات مردم و مسئولان را بر عهده دارد.

 

بنا بر این انتظار دارد با طراحی و برنامه ریزی برای تدوین و اجرای "نظام جامع ارتباطات سازمانی و تبلیغات درون سازمان" و "نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات" اهداف و ماموریت های مشروحه ذیل را به نحو مظلوبی محقق کنید:

 

1- برقراری ارتباط با گروه های مختلف اجتماعی و دستیابی به بیشترین میزان همسویی و همگرایی برای جلب اعتماد عمومی.

 

2- اطلاع رسانی و روشنگری به منظور ایجاد و تقویت ارتباط و هماهنگی بین رسانه ملی و گروه های اجتماعی موثر بر کارآمدی و اثر بخشی سازمان.

 

3- ایجاد همدلی، تقویت تفاهمات، اعتلای فرهنگ سازمانی و دستیابی به جایگاه شایسته برای اعتماد سازی و افزایش سرمایه انسانی.

 

4- ارائه چهره‌ای مثبت و موجه از سازمان با پاسخ گویی به نیاز های اطلاعاتی جامعه.

 

5- اتخاذ شیوه‌های مناسب برای ارتقاء کمی و کیفی ارتباطات درون و برون سازمانی.

 

6- توسعه روابط عمومی الکترونیک با هدف بهبود کیفیت ارائه خدمات و تسریع در امر اطلاع رسانی و ارتقاء جایگاه پاسخگویی سازمان.

 

7- ساماندهی نمایندگی‌های روابط عمومی در حوزه‌ها با اهتمام به امر چابک سازی و ایجاد هماهنگی در عملکرد، اطلاع‌رسانی و تبلیغات.

 

8- ایفای نقش سخنگویی و نمایندگی سازمان در مجامع به منظور ایجاد تمهیدات رسانه ای و ارتباط و همکاری مشترک.

 

9- گسترش و تبیین رویکرد تحلیلگرا در روابط عمومی مبتنی بر رصد دقیق فضای فکری و فرهنگی جامعه .

 

10- ارتقاء فرهنگ دینی کارکنان سازمان با نشر معارف قرآن و اهل بیت (سلام الله علیهم) .

 

11- اهتمام به بزرگداشت مناسبت های دینی و ملی در سازمان به منظور پاسداشت شان ارزشی و انقلابی سازمان.

 

12- همکاری و تعامل مناسب و مظلوب با رسانه های مکتوب و سایت های خبری.

 

ضمن آرزوی توفیق روز افزون جناب عالی در پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) لازم می دانم از خدمات جناب آقای سهرابی در مدت تصدی اداره کل روابط عمومی قدردانی کنم.

 

رضا شاکری - رئیس حوزه ریاست»

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری


  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  ایجاد بینش مشتری


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد