شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کریس اپیساک- معنای یک وبسایت موفق در سال های اخیر دچار دگرگونی شده است. امروز یک تجربه بصری جذاب و محتوایی است که به درستی با مخاطبان مورد نظر خود ارتباط می گیرد.
حضور صرف برای ساخت یک ارائه آنلاین قدرتمند کافی نیست، بنابراین، کسب و کارها در همه اندازه ها نیازمند داشتن یک استراتژی وب هستند که جامع و به روز باشد.
استراتژی یکپارچه سازی توسعه، طراحی و محتوا
وبسایت نیازمند انعطاف در طراحی است.
محتوا نیازمند دسترسی آسان بر روی دستگاه های مختلف است.
سهولت استفاده: در یک صفحه اصلی سایت، هر چیزی که بازدید کنندگان نیاز دارند باید دم دست شان باشد. اگر مشتریان باید از طریق چند کلیک برای یافتن چیزی که به دنبال آن هستند اقدام کنند، فرصت ها از دست می روند. زیبایی شناسی باید با عملکرد بصری تلفیق شود.
دسترسی: توسعه یک وبسایتی که برای همه کاربران در دسترس است یکی از مسائلی است که اغلب نادیده گرفته می شود اما یک تعداد از مراحل در طراحی بصری و کدنویسی وجود دارد که می تواند به کاربرانی که دارای معلولیت هستند نیز کمک کند.
بهینه سازی برای موتورهای جستجو (سئو): اکنون کیفیت محتوای بهینه سازی شده برای جستجو بخشی ضروری اش داشتن تگ های متای روزآمد شده و لینک های سردبیری است که به طور ارگانیک برای جریان یکپارچه سازی کلمات کلیدی بیشتر جستجو شده مورد استفاده قرار می گیرند.
ساخت محتوا/ سایت: برای ایجاد یک حضور قدرتمند آنلاین، یک کسب و کار نمی تواند تنها میزان زیادی از متن را برای صفحات سایت تولید کند. روزهای کمی گرایی به سر آمده است و فراتر از آن امروز به کیفیت توجه می شود و نمی توان با چاشنی کردن کلمات کلیدی به بازدید کنندگان مورد نظر دست یافت.
امروز ارتباطات واقعی (نه فقط محتوا) پادشاه است. نگارش برای مخاطبان بیشتر از هر زمان دیگری اهمیت یافته است و عمق این بحث ها برای متقاعد کردن مشتریان و جستجوی ربات ها حیاتی می باشد و سبب می شود که شرکت مستحق جلب توجه مخاطبانش شود.
همپوشانی طراحی و محتوای وبسایت
هویت برند: یک برند بیشتر از فقط یک لوگو است و بیشتر از صرف یک طراحی صفحه می باشد. در زمانی که 50 درصد از زمان آنلاین مصرف کنندگان، صرف درگیر شدن با محتوای سفارشی می شود، به کسب و کارتان اجازه دهید که بخشی از گفتگو باشد، تا بتوانید در میان این همهمه و سر و صدا برجسته شوید. مطمئن باشید که صدایی خاص و سازگار برای همه محتواها تولید کرده اید.
روابط مخاطب: ارتباطات صحیح، اتصال با مخاطبان و ارائه تخصص، تفریح، و روشنگری برای نگارش موثر در وب ضروری است. چه وبسایت منطبق بر منطق یا احساس باشد یا اینکه داده ها یا داستان هایی را ارائه دهد، یافتن رویکردی که می خواهد بهترین دسترسی را به مخاطبان هدف بدهد، از اهمیت بسزایی برخوردار است. هم تصویر و هم محتوا نیازمند کار با همدیگر هستند تا بتوانند پایان خوشی را برای شما رقم بزنند.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
برگردان: گروه ترجمه شارا
|