درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 13:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15649صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 15 بهمن 1393 - 13:59
روابط عمومی شبکه های مختلف صدا و سیما ادغام می شوند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما با بیان اینکه ادغام روابط عمومی شبکه های مختلف در دستور کار است، گفت: این اقدام در جهت چابکسازی و بر اساس آرایش نوین رسانه ای صورت می گیرد و به معنای حذف فعالیت های افراد شاغل در روابط عمومی ها نیست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما با بیان اینکه ادغام روابط عمومی شبکه های مختلف در دستور کار است، گفت: این اقدام در جهت چابکسازی و بر اساس آرایش نوین رسانه ای صورت می گیرد و به معنای حذف فعالیت های افراد شاغل در روابط عمومی ها نیست.

سید تقی سهرابی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون ایرنا افزود: براساس برنامه ریزی های جدید سازمان صدا و سیما، چابکسازی و تحرک بخشی بیشتر حوزه های مختلف در دستور کار است.

وی گفت: البته این امر به معنای حذف روابط عمومی ها نیست، بلکه با هدف افزایش دهی به سرعت کار با هدف پاسخگویی بهتر به مخاطبان و توجه بیشتر به میل و نیاز آنان این ادغام ها صورت خواهد پذیرفت.

مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما افزود: بر این اساس برخی از حوزه هایی که فعالیت موازی دارند با هدف موثرتر شدن فعالیت ها و پیام ها با یکدیگر ادغام می شوند.

سهرابی یادآور شد: ادغام چندین شبکه رادیویی و برخی از شبکه های تلویزیونی همچون نمایش و تماشا نیز بر اساس این سیاست صورت گرفته است.

وی افزود: این اقدامات به معنای حذف ماموریت های ترسیم شده نیست بلکه بسترسازی جدیدی برای کارایی بیشتر فعالیت ها به شمار می رود.

سهرابی، درمورد سیاست های جدید صدا و سیما درمورد فعالیت های روابط عمومی های شبکه های مختلف اظهار داشت: برخی از همکاران روابط عمومی در بعضی از حوزه ها به دلیل ماهیت فعالیت حوزه ماموریتی کار چندانی نداشتند؛ لذا با این طرح جدید و ساختار نو از تخصص، تجربه و ظرفیت همکاران روابط عمومی بیش از گذشته استفاده می شود.

وی ادامه داد: تعدد مدیریت های روابط عمومی در یک معاونت، گاهی موجب موازی کاری و خنثی کردن فعالیت ها و افزایش هزینه ها می شد که آسیب هایی نیز به همراه داشت.

سهرابی گفت: بر اساس ساختار جدید صدا و سیما در جهت پاسخگویی مطلوب تر رسانه به مخاطبان خاص و عام، تجمیع فعالیت های روابط عمومی در قالب چند روابط عمومی پاسخگو در حوزه های پیام با ارتباط تعریف شده آنها با اداره کل روابط عمومی صدا و سیما به عنوان ستاد حوزه های عملیاتی در دستور کار قرار دارد و مراحل پایانی را برای ابلاغ می گذراند.

وی با تاکید بر اینکه جایگاه کارشناسان روابط عمومی به عنوان سرمایه های سازمان در حوزه تعامل با مخاطب در این ادغام حفظ خواهد شد، گفت: حوزه های عملیاتی همچنان پابرجا خواهد بود.

سهرابی افزود: فعالیت روابط عمومی سازمان صدا و سیما که در جهت پاسخگویی، تبلیغات، تعامل با رسانه ها، ارتباط با مخاطبان برون سازمانی و درون سازمانی و غیره است کماکان ادامه دارد اما در آرایش جدید رسانه ای نیازی نیست که برای هر فعالیتی یک ساختار و پست مدیریتی مجزا تعریف شود.

وی افزود: در سیاست جدید سازمان صدا و سیما؛ اداره کل روابط عمومی کماکان به عنوان حوزه ستادی با تعامل با سایر حوزه ها، مسوولیت راهبری حوزه های روابط عمومی های شبکه های مختلف را بر عهده خواهد داشت.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد