درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 - 07:56   

بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد

  بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد


ادامه ادامه مطلب یک

علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»

  علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش تلفن‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی در ایجاد افسردگی و اضطراب
  اپل با شش طرح لوگوی جدید و خیره‌کننده ما را شگفت‌زده می‌کند
  چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟
  پدیده تکنو فرهنگ و استحاله فرهنگ
  علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»
  بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد
  فرصت بزرگ ای‌اس‌جی برای روابط‌عمومی
  نقش مهم روابط‌عمومی در حفظ و تقویت انسانیت
  معرفی کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی»
  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15465صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 5 بهمن 1393 - 15:26
روابط عمومی‌ های ادارات باید جایگاه مناسبی داشته باشند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سومین جلسه روابط عمومی ها ی شهرستان خرم دره صبح دیروز در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم دره با حضور روابط عمومی های ادارات و خبرنگارن شهرستان برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سومین جلسه روابط عمومی ها ی شهرستان خرم دره صبح دیروز در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم دره با حضور روابط عمومی های ادارات و خبرنگارن شهرستان برگزار شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از نبض سحر، قسمتعلی صمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ضمن محکوم کردن اهانت شارلی ابدو روزنامه فرانسوی گفت: “عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد” این اهانت اگر چه غیر انسانی است به خواست خدا باعث بیداری مسلمانان گردید و جز تبلیغ کردن چهره مهربان پیامبر نیست و باعث انسجام بیشتر مسلمانان شد.
 
 وی در ادامه با اشاره به وظایف روابط عمومی در قبال سازمان افزود: روابط عمومی‌ زمانی‌ می‌تواند نقش‌ راهبردی‌ خود را در سازمان‌ ایفا کند که‌ جایگاه مناسبی‌ داشته‌ باشد و همچنین روابط عمومی ،مرجع پاسخگویی است باید اطلاع رسانی دقیق از فعالیت های سازمان ارائه نماید و ارتباط رضایتمندانه بین دستگاه و مخاطبان ایجاد کند و تعامل مطلوبی باید بین روابط عمومی ادارات و خبرنگاران ایجاد شود.
 
 صمدی در پایان از روابط عمومی ها درخواست نمود برای اجرای هر چه بهتر برنامه های دهه فجر هماهنگی و تعامل مطلوبی داشته باشند .
 
 در ادامه کاظم مصطفوی رئیس اداره ورزش و جوانان نیز بر لزوم گسترش تعامل روابط عمومی ها با رسانه تاکید کرد وگفت هم اکنون عصر ارتباطات است روابط عمومی ها باید باهم در تعامل باشند و به بیان خدمات انجام شده در سازمان بپردازند.
 
 علی داوودی رئیس شواری اسلامی شهر خرم دره نیز بر لزوم اطلاع رسانی مطلوب برای تبیین برنامه هایی دهه فجر تاکید کرد و گفت ایام دهه فجر یاد آور روزهای به یاد ماندنی است و روابط عمومی ها باید اطلاع رسانی خوبی در این ایام داشته باشند وی از روابط عموی ها خواست تا اهداف و برنامه ریزی بلندی داشته باشند .
 
 در ادامه هریک از روابط عمومی ها به فعالیت های انجام گرفته در اداره خود پرداختند و مصوب شد کارگاه خبر نویسی در شهرستان برای روابط عمومی ها برگزار شود و همچنین روابط عمومی برتر شهرستان انتخاب شود در پایان نیز دکتر جلیل کریم خانی رئیس شبکه بهداشت و درمان از انقلابیون خرم دره به ذکر خاطرات خود را دردوران انقلاب اسلامی پرداخت.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راهکارهای مسئولیت‌‌‌ اجتماعی


  نقش مهم روابط‌عمومی در حفظ و تقویت انسانیت


  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی


  معرفی کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی»


  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟


  فرصت بزرگ ای‌اس‌جی برای روابط‌عمومی


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد