درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 22:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15436صفحه نخست » جمعه، 3 بهمن 1393 - 14:58
استانداری تهران به کمپین "من عاشق محمد هستم" پیوست
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: در راستای محکومیت بی حرمتی اخیر به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) استانداری تهران به کمپین (من عاشق محمد هستم) پیوست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: در راستای محکومیت بی حرمتی اخیر به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) استانداری تهران به کمپین (من عاشق محمد هستم) پیوست.

 

به گزارش شارا، علیرضا مهدوی شاهرودی در گفت و گو باایسنا، ضمن محکوم کردن اقدام موهن نشریه فرانسوی در هتک حرمت پیامبر گرامی اسلام (ص) گفت:‌ این یک توطئه از پیش طراحی شده است و به شکلی سازمان یافته در پی تحریک عواطف مسلمانان برآمده است که قطعا این تلاش های کور از پیش شکست خورده است.

 

وی تاکید کرد: جلوه زیبای پیامبر اکرم(ص) آنچنان تابناک است که هیچ قلم و اقدامی نمی تواند کوچکترین خدشه ای به چهره نورانی ایشان برساند و این ‌اقدام موهن، ضد دینی و ضد انسانی نتیجه ای جز ترویج خشونت و دوری فرهنگ ها و ادیان از یکدیگر ندارد

 

وی با اشاره به محکومیت توهین و بدگویی در آیین پیامبر اسلام (ص) و دین مبین اسلام ادامه داد: توهین، بدگویی و بدخواهی در این آیین جایی ندارد و رسول خدا (ص) رحمة للعالمین و برای مسلمان و غیر مسلمان مایه رحمت بودند. مردم ما هم در مقابل این توهین سکوت نمی کند و از مجاری قانونی و شیوه های متمدنانه به این هتک حرمت پاسخ قاطع می دهند.

 

مهدوی تاکید کرد:‌ پیامبر گرامی اسلام(ص) آیینه تمام نمای اخلاق و مهربانی هستند و در قرآن کریم از سلوک و منش ایشان به عنوان "خلق عظیم "یاد شده است.

 

کمپین (من عاشق محمد(ص) هستم) در واکنش به توهین به رسول مکرم اسلام به سرعت شکل گرفت و اکنون وسعت قابل توجهی یافته است؛ حرکتی از دل مردم مسلمان برای نشان دادن جایگاه رسول رحمت و پیام آور صلح، عدالت و اخلاق برای جهانیان که اکنون با بی اخلاقی، ایشان و یک میلیارد و پانصد میلیون پیروشان را در سراسر جهان نشانه رفته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد