درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 15:29   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15436صفحه نخست » جمعه، 3 بهمن 1393 - 14:58
استانداری تهران به کمپین "من عاشق محمد هستم" پیوست
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: در راستای محکومیت بی حرمتی اخیر به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) استانداری تهران به کمپین (من عاشق محمد هستم) پیوست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: در راستای محکومیت بی حرمتی اخیر به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) استانداری تهران به کمپین (من عاشق محمد هستم) پیوست.

 

به گزارش شارا، علیرضا مهدوی شاهرودی در گفت و گو باایسنا، ضمن محکوم کردن اقدام موهن نشریه فرانسوی در هتک حرمت پیامبر گرامی اسلام (ص) گفت:‌ این یک توطئه از پیش طراحی شده است و به شکلی سازمان یافته در پی تحریک عواطف مسلمانان برآمده است که قطعا این تلاش های کور از پیش شکست خورده است.

 

وی تاکید کرد: جلوه زیبای پیامبر اکرم(ص) آنچنان تابناک است که هیچ قلم و اقدامی نمی تواند کوچکترین خدشه ای به چهره نورانی ایشان برساند و این ‌اقدام موهن، ضد دینی و ضد انسانی نتیجه ای جز ترویج خشونت و دوری فرهنگ ها و ادیان از یکدیگر ندارد

 

وی با اشاره به محکومیت توهین و بدگویی در آیین پیامبر اسلام (ص) و دین مبین اسلام ادامه داد: توهین، بدگویی و بدخواهی در این آیین جایی ندارد و رسول خدا (ص) رحمة للعالمین و برای مسلمان و غیر مسلمان مایه رحمت بودند. مردم ما هم در مقابل این توهین سکوت نمی کند و از مجاری قانونی و شیوه های متمدنانه به این هتک حرمت پاسخ قاطع می دهند.

 

مهدوی تاکید کرد:‌ پیامبر گرامی اسلام(ص) آیینه تمام نمای اخلاق و مهربانی هستند و در قرآن کریم از سلوک و منش ایشان به عنوان "خلق عظیم "یاد شده است.

 

کمپین (من عاشق محمد(ص) هستم) در واکنش به توهین به رسول مکرم اسلام به سرعت شکل گرفت و اکنون وسعت قابل توجهی یافته است؛ حرکتی از دل مردم مسلمان برای نشان دادن جایگاه رسول رحمت و پیام آور صلح، عدالت و اخلاق برای جهانیان که اکنون با بی اخلاقی، ایشان و یک میلیارد و پانصد میلیون پیروشان را در سراسر جهان نشانه رفته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  ایجاد بینش مشتری


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد