درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 11:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15413صفحه نخست » پنجشنبه، 2 بهمن 1393 - 21:20
نسل چهارم اینترنت، به رشد تولید ناخالص ملی کمک می‌کند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، با اشاره به تاثیر نسل چهارم اینترنت در رشد تولید ناخالص ملی گفت: به ازای هر 10 درصد افزایش ضریب نفوذ پهن باند، یک و 38 صدم درصد رشد در تولید ناخالص ملی خواهیم داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، با اشاره به تاثیر نسل چهارم اینترنت در رشد تولید ناخالص ملی گفت: به ازای هر 10 درصد افزایش ضریب نفوذ پهن باند، یک و 38 صدم درصد رشد در تولید ناخالص ملی خواهیم داشت.

به گزارش شارا از روابط عمومی شرکت ایرانسل، علیرضا قلمبر دزفولی، در آیین بهره برداری از شبکه G4 ایرانسل در شیراز افزود: همچنین به ازای هر یک درصد افزایش ضریب نفوذ پهن باند، دو درصد بر میزان اشتغال و 13 دهم درصد افزایش در بهره وری تولید بوجود خواهد آمد.

وی ادامه داد: همچنین به ازای هر 10 میلیارد دلار سرمایه گذاری برای توسعه پهن باند، یک و هشت دهم میلیون شغل طی 10 سال ایجاد خواهد شد.

قلمبر دزفولی، تاثیر مثبت نسل چهارم اینترنت همراه ایرانسل بر محیط زیست را نیز یادآور شد و گفت: در کشور انگلستان، برآورد شده که میزان کاهش سفرهای درون شهری به ویژه با خودروهای شخصی در سال 2024، در نتیجه استفاده از پهن باند برابر با 2 و سه دهم میلیارد کیلومتر خواهد بود.

وی اظهار کرد: همچنین با استفاده از این خدمت، امکان اشاعه فرهنگ ایرانی و اسلامی به اقصی نقاط دنیا با افزایش دسترسی و سهولت نرم افزاری و سخت افزاری برای تولید و توزیع محتوای فرهنگی و مذهبی، الگوی سبک زندگی اسلامی و ایرانی توسط علما، متخصصان و آحاد مردم فراهم می شود.

او اضافه کرد: همچنین، ارتقاء فرهنگی جامعه از طریق افزایش میزان نشر، توزیع و سهولت دسترسی مقرون به صرفه به کتاب، انواع فیلم و محتواهای ویدیویی در حوزه های علمی، مذهبی، فرهنگی، سبک زندگی، انواع نواها و آواهای ملی، محلی، مذهبی و آثار هنری را نیز شاهد خواهیم بود.

وی، در خصوص راه اندازی نسل چهارم اینترنت در شیراز هم گفت: علاوه بر راه اندازی شبکه نسل سوم اینترنت (g3) در شهرهای شیراز، فسا، جهرم، کازرون، مرودشت، زرقان و شهر صدرا، امکان بهره برداری از شبکه نسل چهارم (g4) در کلانشهر شیراز نیز فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل افزود: هم اینک شهرهای ارومیه، بابل، تبریز، تهران، قزوین، قم، کرج، مشهد، همدان و شیراز نسل چهارم خدمات ارتباطی را پوشش می دهند که این مهم تا پایان سال جاری در تمام مراکز استان های کشور عملیاتی خواهد شد.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


  نابینایان و هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"


  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد