درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 22:02   

قابلیت‌های جدید مرورگر فایرفاکس

  قابلیت‌های جدید مرورگر فایرفاکس


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام

  درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی‌ رسانه‌ها منصوب شد
  10 استاد برتر دانشگاه جامع گیلان تجلیل شدند
  استاندار خراسان رضوی: رسانه‌ها باید در جهت امیدآفرینی واقعی در جامعه تلاش کنند
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی: روابط عمومی و رسانه دو رکن سرنوشت ساز اطلاع رسانی
  انتشار لوح فشرده سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی
  روابط عمومی، گوش های شنوا
  درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام
  قابلیت‌های جدید مرورگر فایرفاکس
  نماینده مردم اراک: برخی از کارخانجات و هیئات مدیره‌ها اثرگذاری و جایگاه روابط عمومی را نمی‌دانند
  پیشکسوتان روابط عمومی ورزش وجوانان اردبیل تجلیل شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15389صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 30 دی 1393 - 16:46
معرفی/ انتشارات کارگزار روابط عمومی
این انتشارات بر اساس مجوز وزارت ارشاد فعالیت می کند و به عنوان ناشر تخصصصی کتب روابط عمومی تاکنون بیش از 60 عنوان کتاب منتشر کرده است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هدف انتشارات کارگزار روابط عمومی؛ تولید، ترویج و ارتقاء سطح دانش نظری و تجربی اساتید، مدیران و کارشناسان روابط عمومی، بسط همکاری و تعامل علمی بین کنشگران این حوزه به منظور تبادل آموخته‏ ها و تجربیات و تقویت فضای گفتگو و نقد اندیشه، کمک به اعتلای روابط عمومی ایران و تدارک دسترسی جامعه روابط عمومی کشور به کتاب های منبع، کاربردی و بروز است اما بدون شک، به اتمام رساندن چنین وظیفه خطیر علمی و حرفه ای جز از طریق همیاری و مشارکت مدیران، استادان، کارشناسان و در یک کلام، جامعه اثرگذار روابط عمومی کشور امکان پذیر نخواهد بود.

هم اکنون این انتشارات علاوه بر چاپ و انتشار 60 عنوان کتاب، با بهره گیری از دیگر اساتید صاحب نظر در ارتباط با روابط عمومی، سرگرم تحقیق و پژوهش علمی پیرامون تهیه کتاب های کاربردی در روابط عمومی  است.

 

محدودیت ها و مسئولیت ها

این انتشارات بر اساس مجوز وزارت ارشاد فعالیت می کند و به عنوان ناشر تخصصصی کتب روابط عمومی تاکنون بیش از 60 عنوان کتاب منتشر کرده است.


شورای انتشارات کارگزار روابط عمومی

با گسترش دانش روابط عمومی، دانش پژوهان و علاقمندان این رشته پیوسته نظاره گر دستاوردهای نوینی هستند که با تلاش صاحبان قلم و مولفان به رشته تحریر در می آید.

شورای انتشارات متشکل از 20 نفر عضو با شرایط ذیل است:

·        مدیرمسئول انتشارات (رئیس)

·        مدیر اجرایی موسسه کارگزار روابط عمومی (دبیر)

·        پنج نفر از اساتید دانشگاه

·        پنج نفر از مدیران روابط عمومی

·        پنج نفر از کارشناسان روابط عمومی

·        دو نفر از پدیدآورندگان کتاب

·        یک نفر از ویراستاران

اعضای شورا با حکم مدیرمسئول انتشارات منصوب می شوند. این شورا حداقل ماهی یک بار تشکیل می شود و وظیفه ارزشیابی کتب تالیفی و ترجمه ای را بر عهده دارد.

  

خدمات انتشارات کارگزار روابط عمومی

تولید محتوی
اجرای پروژه های انتشاراتی
پژوهش اینترنتی و بازاریابی اطلاعات تخصصی
تهیه و انتشار کتب الکترونیکی
تهیه و انتشار خبرنامه های الکترونیکی
تشکیل آرشیو کتب تخصصی روابط عمومی
 

برخی فعالیت های مهم

الف- کتب

سالنامه تخصصی روابط عمومی

 اولین شماره سالنامه تخصصی روابط عمومی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی در سال 1386 منتشر شد.

اختصاص صفحات سالنامه به مطالب و موضوعات کاربردی مورد استفاده مدیران و کارشناسان روابط عمومی و درج نمایه رویدادهای مهم روابط عمومی  و برخی مطالب خواندنی دیگر از مشخصات این سالنامه می باشد. پنجمین شماره این سالنامه  در سال 1394 منتشر شد. این روال در سال های آینده ادامه خوهد داشت.


برخی انتشارات مهم دیگر
دایره المعارف روابط عمومی
کتاب جامع واژگان روابط عمومی
کتاب استانداردهای روابط عمومی
روابط عمومی دولتی
فنون روابط عمومی
کتاب دانشنامه 10 جلدی علوم ارتباطات- در حال چاپ
کتاب های طلایی روابط عمومی- در حال چاپ


کتاب دایرکنوری کارگزار روابط عمومی

مطالب کتاب دایرکنوری کارگزار روابط عمومی شامل اطلاعات جدید نهادهای انقلاب اسلامی، وزارتخانه ها، سازمان های بزرگ، دانشگاه ها و شرکت های معظم دولتی و خصوصی در کنار مشخصات مدیران روابط عمومی، تلفن، نمابر، نشانی اینترنتی، پست الکترونیک و نشانی پستی است.

 

ب- نشریات

فصلنامه کارگزار روابط عمومی

فصلنامه کارگزار روابط عمومی در آبان ماه 1380 با روش تحلیلی- آموزشی و انتقادی پا به عرصه حیات گذاشت. این فصلنامه تاکنون تلاش نموده است به یکی از وسایل عمده عرضه و انتقال تحقیقات علمی و تبادل مستمر آگاهی‌ها و دستاوردهای علمی و یکی از مراجع مهم در تحقیقات روابط عمومی درآمده و مورد تایید و استقبال صاحب نظران قرار گیرد.

گسترش و نفوذ فرهنگ روابط عمومی، تجزیه و تحلیل شرایط، ارایه راه‌حل‌های مناسب، نقد عملکردها، ارایه مباحث کاربردی و طرح و نشر ایده‌ها، الگوها و نظریه‌های نو و تولید دانش جهت غنا و استقلال ادبیات روابط عمومی و موضع‌گیری نسبت به تحریفات حرفه‌ای و نقض استانداردها و مقررات تخصصی از جمله اهداف انتشار فصلنامه کارگزار روابط عمومی است.

 

 دو فصلنامه فنون روابط عمومی

(اولین نشریه موضوعی روابط عمومی ایران)

دو فصلنامه فنون روابط عمومی، اولین نشریه موضوعی روابط عمومی ایران در تاریخ 3/9/81 به دو زبان فارسی و انگلیسی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفت. تاکنون چهار شماره این نشریه در موضوعات «روابط عمومی الکترونیک 1و2»، «خبرنامه» و «علائم تجاری و مدیریت شهرت» منتشر شد.


 دو فصلنامه روابط عمومی الکترونیک

اولین شماره دو فصلنامه «روابط عمومی الکترونیک» در 64 صفحه ویژه «رسانه های اجتماعی» از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.

دو فصلنامه «روابط عمومی الکترونیک» با توجه به پیشرفت‌های حاصله از تکنولوژی‌ اطلاعات و اهمیت نقش آن در انتقال اطلاعات و ایجاد نظام ارتباطی دوسویه، به طور جدی وارد این مباحث شد، چون بر این باور است اینترنت به عنوان ابزاری برای تعامل اثربخش‌تر، «اطلاعات جامع» و مفیدی در اختیار همه آحاد مردم از جمله جامعه روابط عمومی قرار می د‌هد و روابط عمومی ها می توانند بخش اعظمی از وظایف درون و برون سازمانی خود را در حیطه گسترده تری و به نحو موثری به انجام برسانند.

 

ویژه نامه های اختصاصی

انتشارات کارگزار روابط عمومی، سالانه به مناسبت های مختلف، ویژه نامه اختصاصی منتشر می نماید. تاکنون بیش از 25 ویژه نامه در زمینه های مختلف با عناوین "شارا" و "رویدادهای روابط عمومی" منتشر شده است.


ج- لوح های فشرده

تاکنون این انتشارات بیش از 43 عنوان لوح فشرده منتشر کرده است.
 

دعوت به همکاری

انتشارات کارگزار روابط عمومی از استادان، مدیران و کارشناسان حوزه ارتباطات، روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی دعوت به همکاری می نماید.
 

فهرست انتشارات

فهرست فصلنامه کارگزار روابط عمومی

فهرست دوفصلنامه

فهرست لوح های فشرده

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  روابط عمومی؛ تلفیقی از علم و خلاقیت


  حمایت ۶۰۰ میلیون دلاری دولت فدرال از رسانه‌های کانادایی در آستانه انتخابات


  مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز: رمز موفقیت هر مدیری انتخاب مدیر روابط عمومی حرفه ای است


  روابط عمومی بادیگاردی


  کسب افتخار توسط روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان


  انتصاب رئیس روابط عمومی فدراسیون هندبال


  ارتقاء سطح روابط عمومی شهرداری های استان تهران با ابلاغ استاندار تهران کلید خورد


  نشست شورای روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران


  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی