درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 02:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15311صفحه نخست » چهارشنبه، 26 دی 1397 - 05:13
مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- 15 ژانویه 2005 اف سی سی ( کمیسیون ارتباطات فدرال) که یک مجمع رسیدگی به امور رادیو ـ تلویزیونها ، اینترنت و مخابرات در آمریکاست کار رسیدگی به پول گرفتن « آرامسترانگ ویلیامز » روزنامه نگار آمریکایی از وزارت آموزش و پرورش این کشور به منظور تبلیغ یکی از برنامه های این وزارت را در لابلای مقالات و تحلیلهای خود که منظما در رسانه های این کشور منتشر می شدند آغاز کرد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  15 ژانویه 2005 اف سی سی ( کمیسیون ارتباطات فدرال) که یک مجمع رسیدگی به امور رادیو ـ تلویزیونها ، اینترنت و مخابرات در آمریکاست کار رسیدگی به پول گرفتن « آرامسترانگ ویلیامز » روزنامه نگار آمریکایی از وزارت آموزش و پرورش این کشور به منظور تبلیغ یکی از برنامه های این وزارت را در لابلای مقالات و تحلیلهای خود که منظما در رسانه های این کشور منتشر می شدند آغاز کرد.


یک سخنگوی این کمیسیون گفت که کار رسیدگی توسط یک هیات انجام می شود و آنچه که معلوم است این است که ویلیامز قبلا جریان معامله (قول و قرار) خود با وزارت آموزش و پرورش را به صورتی که بود و دقیقا به اطلاع رسانه هایی که مقالات او را منتشر می کنند از جمله چند رادیو ـ تلویزیون نرسانده بود.


طبق اصول روزنامه نگاری، مقاله( تفسیر و تحلیل) باید صرفا نظر نویسنده اش باشد نه القاء و خواست طرف ثالث. مقاله بدون ذکر نام نویسنده، نظر روزنامه و رادیو ـ تلویزیون است و در بالای مقالات چاپی ویلیامز نام او ذکر می شد و از رادیو ـ تلویزیون هم با صدای خود او پخش می گردید. اگر تفسیر رادیو ـ تلویزیونی توسط گوینده معمولی آن رسانه ها خوانده شود، نظر رسانه و صاحب آن است که ممکن است ژورنالیست هم نباشد، ولی با صدای مفسر، نظر خود اوست و باید واقعا نظر و عقیده خودش باشد، نه این که پول گرفته باشد تا چنان عقیده ای را مطرح و تبلیغ کند مگر این که قبلا به صورتی اشاره کرده باشد که از او خواسته اند که چنین بگوید و یا بنویسد تا مخاطبان بدانند که آن مطلب از نویسنده مقاله نیست و فریب نخورند. مقاله نویس( که یک روزنامه نگار سرشناس و با تجربه باید باشد) حق ورود به دنیای اعلان و آگهی را ندارد و نباید تفسیر و تحلیل های او که مردم برای خریدشان پول می دهند « ترتیب داده شده از قبل » باشد. چنین ترتیبی در روزنامه نگاری حرفه ای وجود ندارد و مردود است.


از سوی دیگر دو تن از سناتورهای حزب دمکرات آمریکا، سناتور «دورگان» و سناتور «وایدن» گفته اند که این موضوع را تا به آخر دنبال خواهند کرد.پرزیدنت جورج بوش ( پسر) نیز ضمن اعلام بی اطلاعی از قرار داد وزارت آموزش و پرورش کابینه خود با ویلیامز اظهار امیدواری کرده است که چنین موضوعی در آمریکا تکرار نشود..
 

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد