درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 23:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1527صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 17 شهریور 1391 - 14:43
سازمان ها موظف به فعال کردن روابط عمومی ها هستند
  

معاون فرماندار و سرپرست بخشداری مرکزی سمیرم گفت: سازمان ها و نهادهای دولتی موظف به فعال کردن روابط عمومی ها بعنوان قلپ تپنده دستگاه خود هستند.
 
 سید جلال فاطمی روز پنجشنبه در نشست کارگاهی خبر و روابط عمومی ادارات دولتی سمیرم در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اطلاع رسانی مناسب و به موقع از خدمات و فعالیت های انجام شده مهمترین تکلیف روابط عمومی هاست.
 
 وی با بیان اهمیت اطلاع مردم از کارهای انجام شده تاکید کرد: همه دستگاه ها موظف هستند به ایجاد پست مستقل روابط عمومی و حمایت از این پست سازمانی اقدام کنند.
 
 این مقام مسوول یکی از مشکلات ادارات و سازمان ها را دچار شدن به روزمرگی عنوان کرد و گفت: اگر بخش های روابط عمومی وظیفه قانونی خود را به خوبی انجام دهند علاوه بر رضایت مدیران، مردم نیز از این موضوع استقبال می کنند.
 
 معاون فرماندارسمیرم یادآور شد: اینکه روابط عمومی ها فقط موظف به نصب پلاکارد و عکس گرفتن باشند منسوخ شده و در جهان امروز روابط عمومی دست راست مدیر و قلب دستگاه محسوب می شود.
 
 وی اظهار امیدواری کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی به منظور ارتقاء سطح کاربردی فعالیت روابط عمومی ها و ارتباط آنها با مردم و رسانه ها بتواند به بهتر شدن وضعیت موجود این بخش فراموش شده دستگاه های دولتی در سمیرم بیانجامد.
 
 وی از مدیران کل استانی هم خواست برای حل مشکل پست مستقل و کارشناس روابط عمومی در ادارات تابعه خود هر چه روزدتر چاره جویی کنند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد