درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 12:48   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15251صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 23 دی 1393 - 16:01
نقش ارتباطات در اطلاع رسانی بانک ها و موسسات اعتباری
محمدرضا کرمی مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری توسعه - بی تردید نظام بانکی یکی از ضروری ترین نیازهای جاامعه محسوب می شود. امروزه فعالیتی نیست که یک سر آن در گرو خدمات بانکی نباشد. باید اهمیت بانک و بانکداری برای همگان روشن گردد. بانک ها و موسسات مالی نه تنها نگهبان پول و سرمایه مشتریانشان هستند بلکه نقش ارزنده ای در استفاده صحیح از منابع و هدایت آن به سمت تولید و خورج از تورم خواهند داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بی تردید نظام بانکی یکی از ضروری ترین نیازهای جامعه محسوب می شود. امروزه فعالیتی نیست که یک سر آن در گرو خدمات بانکی نباشد. 4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

باید اهمیت بانک و بانکداری برای همگان روشن گردد. بانک ها و موسسات مالی نه تنها نگهبان پول و سرمایه مشتریانشان هستند بلکه نقش ارزنده ای در استفاده صحیح از منابع و هدایت آن به سمت تولید و خورج از تورم خواهند داشت.

 

اطلاع‌رسانی و آشنا نمودن مردم با خدمات بانکی در عضر کنونی که صاحب نظران آنرا عصر دانایی، انفورماتیک و ارتباطات و عصر فراصنعتی نام نهاده و معتقدند شتاب رشد کمی و کیفی دانش و علوم ارتباطات بر رشد جمعیت جهان پیشی گرفته است تحقیقا سرعت ماشین اطلاعات توانسته گوی سبقت را از سرعت فیزیکی انسان ربوده که اصلی ترین شاخص عقب ماندگی و پیشرفت جوامع بشری به تدریج به جای درآمد سالانه به میزان اطلاعات سازمان یافته و قابل دسترس تغییر یافته است.

 

پس می بایست نقش بانک ها بخوبی برای مردم تبیین گردد و نگاه ها و باورهای غلط از اذهان عمومی زدوده شود. نظام بانکی در هر کشوری نقش سازنده دارد . وقتی موسسات عهده‌دار امانت مردم می شوند قطعا در این مهم دارای تشکیلات و برنامه منسجم به منظور حفظ امنت خواهند شد.

 

بانک ها و موسسات اعتباری دارای مجوز می توانند نقش موثری در ایجاد تولید و سرمایه در گردش واحدهای تولید و ایجاد توازن میان ایجاد اشتغال و بی کاری در جامعه داشته باشند. قطعا بانک ها و موسسات مالی کاستی‌هایی را دارند اما نباید تمامی مشکلات را به بانک ها نسبت داد.

 

استفاده از قوانین صحیح و دستور العمل‌های دستگا‌ه‌های نظارتی میتواند بانک ها را به مرکزی مطمئن برای جذب منابع و فعال در استفاده صحیح پول برای ایجاد رونق اقتصادی تبدیل کند
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد