درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 19:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15251صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 23 دی 1393 - 11:31
نقش ارتباطات در اطلاع رسانی بانک ها و موسسات اعتباری
محمدرضا کرمی مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری توسعه - بی تردید نظام بانکی یکی از ضروری ترین نیازهای جاامعه محسوب می شود. امروزه فعالیتی نیست که یک سر آن در گرو خدمات بانکی نباشد. باید اهمیت بانک و بانکداری برای همگان روشن گردد. بانک ها و موسسات مالی نه تنها نگهبان پول و سرمایه مشتریانشان هستند بلکه نقش ارزنده ای در استفاده صحیح از منابع و هدایت آن به سمت تولید و خورج از تورم خواهند داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بی تردید نظام بانکی یکی از ضروری ترین نیازهای جامعه محسوب می شود. امروزه فعالیتی نیست که یک سر آن در گرو خدمات بانکی نباشد. 4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

باید اهمیت بانک و بانکداری برای همگان روشن گردد. بانک ها و موسسات مالی نه تنها نگهبان پول و سرمایه مشتریانشان هستند بلکه نقش ارزنده ای در استفاده صحیح از منابع و هدایت آن به سمت تولید و خورج از تورم خواهند داشت.

 

اطلاع‌رسانی و آشنا نمودن مردم با خدمات بانکی در عضر کنونی که صاحب نظران آنرا عصر دانایی، انفورماتیک و ارتباطات و عصر فراصنعتی نام نهاده و معتقدند شتاب رشد کمی و کیفی دانش و علوم ارتباطات بر رشد جمعیت جهان پیشی گرفته است تحقیقا سرعت ماشین اطلاعات توانسته گوی سبقت را از سرعت فیزیکی انسان ربوده که اصلی ترین شاخص عقب ماندگی و پیشرفت جوامع بشری به تدریج به جای درآمد سالانه به میزان اطلاعات سازمان یافته و قابل دسترس تغییر یافته است.

 

پس می بایست نقش بانک ها بخوبی برای مردم تبیین گردد و نگاه ها و باورهای غلط از اذهان عمومی زدوده شود. نظام بانکی در هر کشوری نقش سازنده دارد . وقتی موسسات عهده‌دار امانت مردم می شوند قطعا در این مهم دارای تشکیلات و برنامه منسجم به منظور حفظ امنت خواهند شد.

 

بانک ها و موسسات اعتباری دارای مجوز می توانند نقش موثری در ایجاد تولید و سرمایه در گردش واحدهای تولید و ایجاد توازن میان ایجاد اشتغال و بی کاری در جامعه داشته باشند. قطعا بانک ها و موسسات مالی کاستی‌هایی را دارند اما نباید تمامی مشکلات را به بانک ها نسبت داد.

 

استفاده از قوانین صحیح و دستور العمل‌های دستگا‌ه‌های نظارتی میتواند بانک ها را به مرکزی مطمئن برای جذب منابع و فعال در استفاده صحیح پول برای ایجاد رونق اقتصادی تبدیل کند
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد