درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 21:54   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15190صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 20 دی 1393 - 12:23
سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری کرمانشاه:
43 درصد از روابط عمومی‌های استان از محیط کارشان احساس رضایت دارند
سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری کرمانشاه گفت: به دنبال ایجاد فضای مناسب برای تعمیق و گسترش فعالیت روابط عمومی‌ها هستیم.
  

43 درصد از روابط عمومی‌های استان از محیط کارشان احساس رضایت دارند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، امیر بابایی اظهار داشت: اخیراً در همایش آموزشی که تحت عنوان "برنامه‌ریزی راهبردی ارتباطی" برگزار شد از مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های استان نظرسنجی به عمل آمد که در این نظرسنجی حدود 43 درصد از افراد از محیط کار خود احساس رضایت زیاد داشتند و مابقی افراد، پاسخ متوسط و کمتر از متوسط را انتخاب کرده‌اند.

وی افزود: 53 درصد از کارشناسان و مدیران روابط عمومی‌های استان هم در مورد این سوال که "همکاری سازمان با شما در چه حدی است؟"، پاسخ "زیاد" را انتخاب کرده‌اند و سایرین، این همکاری را در حد متوسط و کمتر از متوسط دانسته‌اند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری کرمانشاه به طرح سوالی درباره بودجه در نظر گرفته شده برای روابط عمومی‌ها برای پوشش دادن برنامه‌ها پرداخت و گفت: فقط 8 درصد از روابط عمومی‌ها بودجه درنظر گرفته شده را مناسب دانسته‌اند و حدود 92 درصد افراد، بودجه روابط عمومی‌ها را متوسط و کمتر از متوسط ذکر کرده‌اند.

بابایی همچنین به نظرسنجی از روابط عمومی های استان درباره رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: در این نظرسنجی نظر روابط عمومی‌های استان در مورد میزان مطلوبیت عملکرد اطلاع رسانی از طریق هر یک از رسانه‌ها پرسیده شده است که 71 درصد از پاسخ دهندگان، عملکرد شبکه زاگرس را در حد زیاد ارزیابی و 29 درصد نیز عملکرد آن را متوسط و کمتر از متوسط عنوان کرده‌اند.

همچنین حدود 30 درصد از افراد، عملکرد رادیوی استانی را در حد زیاد و حدود 70 درصد از افراد، عملکرد آن را متوسط و کمتر از متوسط دانسته اند.

وی افزود: در همین خصوص 30 درصد از روابط عمومی‌های استان، مطلوبیت عملکرد مطبوعات محلی را از لحاظ اطلاع رسانی، زیاد توصیف کرده‌اند و 70 درصد از همین افراد، این عملکرد را متوسط و کمتر از متوسط دانسته‌اند. علاوه بر این، 33 درصد نیز عملکرد رسانه‌های مجازی را زیاد و حدود 67 درصد، عملکرد رسانه‌های مجازی را متوسط و کمتر از متوسط عنوان کرده‌اند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری کرمانشاه ادامه داد: درصد افرادی را که عملکرد شبکه‌های مجازی، پیامک و پلاکارد را در امر اطلاع رسانی، "زیاد" توصیف کرده‌اند به ترتیب 33، 38 و 30 درصد ذکر نمود.

بابایی همچنین درباره کارشناسان و مدیران روابط عمومی‌های استان که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند، گفت: 15 درصد از این افراد، زن و 85 درصد نیز مرد بوده‌اند به طوری که حدود 84 درصد از این افراد دارای مدرک کارشناسی و بالاتر از کارشناسی بوده و 16 درصد نیز دارای مدرک پایین‌تر از کارشناسی هستند.


منبع: برنا

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد