درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 05:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14988صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 8 دی 1393 - 11:18
آیین معارفه لیاقت ورز مدیر کل روابط عمومی بانک کشاورزی برگزار شد
روز گذشته اتفاق جالبی در روابط عمومی بانک کشاورزی افتاد و براساس حکم مدیرعامل این بانک، رضا لیاقت ورزبعنوان مدیر جدید روابط عمومی معرفی شد و از زحمات خسرو صادقزاده تقدیر شد. لیاقت ورزپیش ازاین به مدت چندسال در روابط عمومی بانک گردشگری مشغول به فعالیت بود
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، طی حکمی  رضا لیاقت ورز را به سمت رئیس اداره کل روابط عمومی این بانک منصوب کرد.

به گزارش شارا، روز گذشته اتفاق جالبی در روابط عمومی بانک کشاورزی افتاد و براساس حکم مدیرعامل این بانک، رضا لیاقت ورزبعنوان مدیر جدید روابط عمومی معرفی شد و از زحمات خسرو صادقزاده تقدیر شد. لیاقت ورز پیش از این به مدت چندسال در روابط عمومی بانک گردشگری مشغول به فعالیت بود و امروز در حالی از سوی دکتر شهید زاده به عنوان مدیر روابط عمومی بانک کشاورزی منصوب شد که وی دراین مدت توانست ارتباط بسیارخوب و نزدیکی هم با رسانه ها و هم با بدنه اجرایی بانک برقرار کند. انتخاب لیاقت ورزنقطه مثبتی در عملکرد مدیرعامل بانک کشاورزی است که حکمی درست صادرکرده است.

در مراسم تودیع رئیس قبلی و معارفه رئیس جدید اداره روابط عمومی این بانک که با حضور محمد حسن فروغی فر عضو هیئت مدیره،مدیران امور همچنین کارکنان روابط عمومی این بانک برگزار شد، ضمن قدردانی ازتلاش های خسرو صادقزاده، حکم انتصاب لیاقت ورزنیز ابلاغ شد. محمد حسن فروغی فر عضو هیئت مدیره بانک در سخنان خود با اشاره به ابعاد گسترده فعالیت روابط عمومی انجام این فعالیت  ها را  وظیفه همه کارکنان در تمام سطوح دانست.

 

وی با تأکید بر ضرورت اشاعه فرهنگ روابط عمومی در تمام بخش های سازمان گفت: حضور و مشارکت در تمام فعالیت های حوزه های مختلف سازمان  از ویژگی های بارز روابط عمومی است.فروغی فر در خاتمه سخنانش بر بهره گیری از تمام ظرفیت های اطلاع رسانی و آگاهی رسانی، مجهز شدن به علم و فناوری روز  تأکید کرد.

در حکم شهیدزاده مدیرعامل بانک کشاورزی آمده است با اتکال به خداوند متعال و در پرتو ارزش ها و اصول، ضمن رعایت صرفه و صلاح بیت المال و امانتداری و با برخورداری از تلاش، توفیق حوزه روابط عمومی را برای ارتقاء و تقویت جایگاه بانک  مسئلت دارم و به گرمی و با مهربانی از همه دست هایی که به سمت ما آمده ، استقبال می کنیم و به گرمی آن ها را می فشاریم.

 

امیدوارم  با مطالعه برنامه ها و با قدم های اساسی که برای عملیاتی شدن برنامه ها  خواهیم داشت و با سیاست هایی که بانک پی می گیرد ، بتوانیم بانکی سرافراز در بین بانک های کشور باشیم.مطمئناً با وجود نیروی انسانی متعهد و شریف که واقعاً سرمایه معنوی ما هستند و به کارگیری از این سرمایه ها ان شاءالهن راه حل ها را به لطف خدا و توجه شما عزیزان عملیاتی خواهیم کرد .

نقش راهبردی روابط عمومی نوین در بانک کشاورزی که همان اطلاع رسانی و اطلاع یابی با هدف رسیدن به تفاهم حداکثری با مخاطبان سازمان و هنر کاربرد خردمندانه رسانه ها برای نفوذ در افکار عمومی است را با توجه به فصول ذیل خواستارم :
1. شفاف سازی ارتباطی
2.دو سویه کردن ارتباطات
3. پاسخگو کردن واحدها
4. عقلایی کردن توقعات
5. بسته بندی پیام متناسب با مخاطبان
6. طلاع رسانی خوب و به موقع
7. توجه به نقش ویژه بازخورد در روابط عمومی
8. ثبت و ضبط اطلاعات
9. کارآمد کردن نظام کارشناسی


 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد