درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 12:18   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14947صفحه نخست » چهارشنبه، 5 دی 1397 - 11:28
چند تحوّل رادیو تلویزیون در ایران در دی ماه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-26 دسامبر (پنجم دیماه) درسالهای مختلف در زمینه تلویزیون چند رویداد در ایران ثبت شده است:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-26 دسامبر (پنجم دیماه) درسالهای مختلف در زمینه تلویزیون چند رویداد در ایران ثبت شده است:


     ـ در 1335 (1956میلادی) دولت وقت به یک فرد حقیقی (حبیب ثابت) پروانه تاسیس نخستین فرستنده تلویزیونی را داد که فرستنده آن از دو سال بعد، نخست در تهران آغاز بکار کرد و سپس در خوزستان.


     ـ درسال 1338 (1959 میلادی) مستشاران نظامی و آمریکاییان دیگر در ایران دارای یک فرستنده تلویزیونی از آن خود شدند.


     ـ در سال 1350 (1971) غلامحسین صالحیار روزنامه نگار بنام و متوفی در دسامبر 2003 برای سازمان رادیو ـ تلویزیون دولتی ایران یک خبرگزاری به وجود آورد که بعدا به واحد مرکزی خبر تغییر نام داد.


    - چهار هفته بعد از تاسیس خبرگزاری رادیو تلویزیون، از ششم بهمن 1350 (ژانویه 1972) رادیو دولتی ایران از محل پیشین (میدان ارگ ـ میدان 15 خرداد) به ساختمان جام جم منتقل و در جوار تلویزیون قرار گرفت. قانون مصوب خرداد سال 1350 رادیو و تلویزیون دولتی ایران را در هم ادغام و این رسانه ها را در انحصار دولت قرارداد و رادیو تلویزیونهای دیگر منحل و یا به سازمان واحد ضمیمه شدند . تورج فرازمند به مدیریت اخبار رادیو و ایرج گرگین به مدیریت اخبار تلویزیون منصوب شدند و مرتضی اخوت معاون فرازمند شد. با این انتصابات روش تهیه و تنظیم و پخش اخبار هم تغییر کرد. رضا قطبی (پسر دایی فرح پهلوی) تا سال 1357 (سال انقلاب) مدیر عامل سازمان رادیو تلویزیون ملی ایران بود.

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری


  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟


  ایجاد بینش مشتری


  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد