درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 20:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14874صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 1 دی 1393 - 10:38
روابط عمومی‌ها، مسئولان را در کنار خود بدانند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: روابط عمومی ها، مسئولان را در کنار خود بدانند و این فاصله ای که میان آنان و روابط عمومی ها ایجاد شده، باید حذف شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: روابط عمومی ها، مسئولان را در کنار خود بدانند و این فاصله ای که میان آنان و روابط عمومی ها ایجاد شده، باید حذف شود.

به گزارش نسیم صبا: " محمد ثمری" در دومین دوره کارگاه آموزشی مسئولان واحدهای تابعه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: اگر مسئولی شما را به عنوان روابط عمومی تعیین کرده مطمئن باشید قابلیت ها را دیده و وظیفه ماست که سازمان را رصد کنیم و پیشنهادات و راهکارهای خود را در راستای ارتقای فعالیت های سازمانی ارائه دهیم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه بر پویا بودن روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: با توجه به دید مثبت مسئولان دانشگاه بویژه دکتر حق دوست رییس دانشگاه نسبت به حضور مهم و موثر روابط عمومی، ضروری است که این واحدها رویکردی نو در رابطه با فعالیت حوزه کاری خود داشته باشند.

وی در مورد عملکرد روابط عمومی دانشگاه در حوزه خبر و اطلاع رسانی گفت: سایت خبری ما به عنوان یکی از به روزترین سایت های خبری دولتی است.

وی ادامه داد: اگر واژه" روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی" را در گوگل، جستجو کنید ما دومین نتیجه موتور جستجو گوگل بعد از دانشگاه علوم پزشکی تهران هستیم و اگر عبارت "روابط عمومی دانشگاه" را جستجو کنید، جزو پنجمین و یا ششمین نتایج جستجوییم و این نشان می‌دهد، استناد به این پایگاه زیاد است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه گفت: سعی شده با هماهنگی مسئولان روابط عمومی واحدهای تابعه نظمی به سایت خبری دانشگاه داده شود و اکنون به جایگاهی رسیده ایم که سایت ما همانند یک خبرگزاری فعالیت می کند و ارتباط بسیار خوبی با خبرگزاری ها و نشریات داریم.

وی با بیان اینکه اهمیت روابط عمومی برای همه مشخص است، اظهار داشت: در راستای ارتقای روابط عمومی واحدهای تابعه برگزاری دوره های آموزشی را آغاز کردیم که اولین دوره آن در سال 1391 برگزار شد.

ثمری گفت: برای اولین بار شورای سیاستگذاری روابط عمومی در دانشگاه با حضور رییس دانشگاه، معاونان بهداشتی، آموزشی و توسعه و مدیریت انسانی دانشگاه تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف روابط عمومی، اطلاع رسانی است که با آسیب شناسی از واحدهای تابعه این دانشگاه انجام شد در برخی مواقع شفافیت و سرعت و دقت، در اطلاع رسانی ها دیده نمی شود.

وی اضافه کرد: افکار سنجی حوزه ای است که انتظار می رود روابط عمومی در کنار سایر فعالیت هایی که دارد در این حوزه ورود پیدا کند.

وی ادامه داد: مهندسی فرهنگی سیستم، موضوعی دیگر است که روابط عمومی می تواند این امر را مورد نظر قرار دهد و چالش های سیستم را در این خصوص شناسایی کند.

وی اضافه کرد: ما روابط عمومی دستگاه هستیم نه افراد، اما آنچه واضح است، هیات رئیسه دانشگاه و مسئولان شبانه روز کار می کنند و باید بگویم نتیجه تلاش و زحمت این افراد بایستی در حوزه روابط عمومی بروز و ظهور پیدا کند.

دومین دوره کارگاه آموزشی مسئولان روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی کرمان روز چهارشنبه 26 آذرماه جاری در محل خانه دانشگاه آغاز شد و قرار است در روزهای 3، 10 و 17 دی ماه سال جاری ادامه یابد .
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد