درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 04:10   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14874صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 1 دی 1393 - 11:14
روابط عمومی‌ها، مسئولان را در کنار خود بدانند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: روابط عمومی ها، مسئولان را در کنار خود بدانند و این فاصله ای که میان آنان و روابط عمومی ها ایجاد شده، باید حذف شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: روابط عمومی ها، مسئولان را در کنار خود بدانند و این فاصله ای که میان آنان و روابط عمومی ها ایجاد شده، باید حذف شود.

به گزارش نسیم صبا: " محمد ثمری" در دومین دوره کارگاه آموزشی مسئولان واحدهای تابعه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: اگر مسئولی شما را به عنوان روابط عمومی تعیین کرده مطمئن باشید قابلیت ها را دیده و وظیفه ماست که سازمان را رصد کنیم و پیشنهادات و راهکارهای خود را در راستای ارتقای فعالیت های سازمانی ارائه دهیم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه بر پویا بودن روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: با توجه به دید مثبت مسئولان دانشگاه بویژه دکتر حق دوست رییس دانشگاه نسبت به حضور مهم و موثر روابط عمومی، ضروری است که این واحدها رویکردی نو در رابطه با فعالیت حوزه کاری خود داشته باشند.

وی در مورد عملکرد روابط عمومی دانشگاه در حوزه خبر و اطلاع رسانی گفت: سایت خبری ما به عنوان یکی از به روزترین سایت های خبری دولتی است.

وی ادامه داد: اگر واژه" روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی" را در گوگل، جستجو کنید ما دومین نتیجه موتور جستجو گوگل بعد از دانشگاه علوم پزشکی تهران هستیم و اگر عبارت "روابط عمومی دانشگاه" را جستجو کنید، جزو پنجمین و یا ششمین نتایج جستجوییم و این نشان می‌دهد، استناد به این پایگاه زیاد است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه گفت: سعی شده با هماهنگی مسئولان روابط عمومی واحدهای تابعه نظمی به سایت خبری دانشگاه داده شود و اکنون به جایگاهی رسیده ایم که سایت ما همانند یک خبرگزاری فعالیت می کند و ارتباط بسیار خوبی با خبرگزاری ها و نشریات داریم.

وی با بیان اینکه اهمیت روابط عمومی برای همه مشخص است، اظهار داشت: در راستای ارتقای روابط عمومی واحدهای تابعه برگزاری دوره های آموزشی را آغاز کردیم که اولین دوره آن در سال 1391 برگزار شد.

ثمری گفت: برای اولین بار شورای سیاستگذاری روابط عمومی در دانشگاه با حضور رییس دانشگاه، معاونان بهداشتی، آموزشی و توسعه و مدیریت انسانی دانشگاه تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف روابط عمومی، اطلاع رسانی است که با آسیب شناسی از واحدهای تابعه این دانشگاه انجام شد در برخی مواقع شفافیت و سرعت و دقت، در اطلاع رسانی ها دیده نمی شود.

وی اضافه کرد: افکار سنجی حوزه ای است که انتظار می رود روابط عمومی در کنار سایر فعالیت هایی که دارد در این حوزه ورود پیدا کند.

وی ادامه داد: مهندسی فرهنگی سیستم، موضوعی دیگر است که روابط عمومی می تواند این امر را مورد نظر قرار دهد و چالش های سیستم را در این خصوص شناسایی کند.

وی اضافه کرد: ما روابط عمومی دستگاه هستیم نه افراد، اما آنچه واضح است، هیات رئیسه دانشگاه و مسئولان شبانه روز کار می کنند و باید بگویم نتیجه تلاش و زحمت این افراد بایستی در حوزه روابط عمومی بروز و ظهور پیدا کند.

دومین دوره کارگاه آموزشی مسئولان روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی کرمان روز چهارشنبه 26 آذرماه جاری در محل خانه دانشگاه آغاز شد و قرار است در روزهای 3، 10 و 17 دی ماه سال جاری ادامه یابد .
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد